Wie ook NOD rond 30 oktober?????

Hai meiden,

Mijn ovulatietest (net gedaan) geeft nu 2 hele duidelijke strepen aan, nu kan ik er toch vanuit gaan dat ik wel een eisprong heb of niet????
Moet ik dan nu flink gaan klussen vanavond??? Of pas morgen???

Pfffffffffffffff spannend!!!!

Kus, Es

hoi esther,

vanavond aan de klus als ik jou was,binnen 24/48 is je eisprong

xxx

Als ik jou was zou ik ook vanavond aan de klus, je hebt dan inderdaad binnen 24-48 uur je eisprong dus.. succes zou ik zeggen!! En hoe gaat het met de andere meiden? Ook nog druk aan de klus? Mijn vruchtbare periode is weer voorbij. Het wachten kan weer beginnen..

groetjes Suza

Ik heb 31 oktober mijn NOD en zit nu dus ook in mijn vruchtbare dagen. Succes allemaal, hoop dat we snel zwanger zullen zijn..  

Pfffffffffffff, spannend!!!
We hebben net nog even flink ons best gedaan  hahahahaha

Nou, maar afwachten, misschien morgen mog even voor de zekerheid??

Suc6 allemaal!!!

xx Es

JA het zou toch super zijn als het voor ons allemaal deze ronde raak zou zijn!! Ik hoor op moment alleen maar succes verhalen. In 1x raak of hooguit 2x. Een vrieindin vertelde me van de zomer dat ze in september ging stoppen met de pil want ze wilde wel een kindje in mei.. toen zei ik al nou dat kun je toch niet plannen.. en ja hoor ze is meteen zwanger. En iks ben onwijs blij voor ze hoor, echt, maar baal er dan toch wel van dat het bij ons niet zo is. Wil het gewoon ook zo  graag!!!!

Nou meiden succes jullie ook he!!

groetjes Suza

Ik moet mijn man nog zo ver zien te krijgen om te klussen, hij ligt nu op de bank te slapen...maar hij weet wel dat mijn vruchtbare dage nu zijn dus dat werkt hij vaak wel mee..ahaha!

Terug
Bovenaan