Wie ook NOD rond 30 oktober?????

Ja je hoort inderdaad veel succesverhalen. Bij mijn schoonzusje wasd het ook in 1 keer raak, nou dan slik je wel even hoor. natuurlijk is het erg leuk voor hun maar ja je denkt ook waarom bij ons nou niet...

Als wij geen zin hebben en het "moet" toch, dan werkt een filmpje altijd wel...... Misschien bij jou vent ook????

xx Es

Wij hadden gisteravond ook voor het eerst eigenlijk alle twee geen zin.. en dan moet je inderdaad weer even zin maken.. maar dat was echt de 1e x dat dit zo was. Ik wilde deze ronde ook wel even nog meer ons best doen dus ja..

groet, Suza

enne succes he vanavond

Tja, je moet toch wat he als je zwanger wilt worden.......
Hele veel suc6 allebei, ik hoop dat we deze maand allemaal kunnen zeggen dat we zwanger zijn!!!

Es xx

Goedemorgen,

We konden gister allebei niet in de stemming komen dus we hebben helaas niet geklust. Hopen dat we vanavond wel weer zin hebben. Ik had vanmorgen nog geen verhoging dus mijn eisprong is nog niet geweest. Wel een goed idee van een filmpje..die onthou ik.

Groetjes Evelien

Hi,

Ja als je alle 2 niet in de stemming bent, dan houdt het op he.

Succes vanavond!!!
groetjes Suza

Hallo
Ik ben nieuw hier en dit is dus ook mijn eerste berichtje dat ik plaats.

Ik ben eind augustus met de pil gestop en ben nu met mijn tweede ronde bezig,
Helaas, de eerste poging  was mislukt, en je hoopt er zo op dat het wel in 1 keer lukt!!!
Was toen ook pas na 33 dagen ongi geworden, en dus maar denken dat ik overtijd was.
Was dus niet zo.

Nu heb ik mijn NOD rond 27 oktober, maar omdat mijn eerste menstruatie ook langer weg bleef kan het ook later zijn.
Ik vind het maar rot dagen dat je ze moet wachten. En mijn zusje was ook eind augustus gestopt dus we konden lekker verhalen uitwisselen, maar bij haar was het dus gewoon in 1 keer raak. Wat een geluksvogel, maar nu hebben we niet meer dezelfe verhalen, vandaar dat ik eens gezocht heb naar andere meiden die in het zelfde schuitje zitten als ik.

Hoop dat het bij jullie ook allemaal snel lukt,

ik duim voor iedereen,

groetjes jo

quote: hunnybun reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2007 10:34:32'));

Hallo
Ik ben nieuw hier en dit is dus ook mijn eerste berichtje dat ik plaats.

Ik ben eind augustus met de pil gestop en ben nu met mijn tweede ronde bezig,
Helaas, de eerste poging  was mislukt, en je hoopt er zo op dat het wel in 1 keer lukt!!!
Was toen ook pas na 33 dagen ongi geworden, en dus maar denken dat ik overtijd was.
Was dus niet zo.

Nu heb ik mijn NOD rond 27 oktober, maar omdat mijn eerste menstruatie ook langer weg bleef kan het ook later zijn.
Ik vind het maar rot dagen dat je ze moet wachten. En mijn zusje was ook eind augustus gestopt dus we konden lekker verhalen uitwisselen, maar bij haar was het dus gewoon in 1 keer raak. Wat een geluksvogel, maar nu hebben we niet meer dezelfe verhalen, vandaar dat ik eens gezocht heb naar andere meiden die in het zelfde schuitje zitten als ik.

Hoop dat het bij jullie ook allemaal snel lukt,

ik duim voor iedereen,

groetjes hunny

Terug
Bovenaan