Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wie heeft er ook volgende week z'n NOD?
Mijn NOD is 9 oktober. Het is onze 5e ronde vanaf het stoppen met de pil in mei.
Heb in augustus een vroege miskraam gehad bij 5 weken zwangerschap.
Ik hoop zo dat het raak is deze keer, voor het eerst ovulatie-testen gebruikt en rondom de eisprong geklust!

Vind het leuk om deze week met meiden te kletsen die ook in spanning zitten!

Groetjes,
Angel

Hai hai..
beetje rare vraag misschien, maar wat is NOD?
is dat het moment waarop je ongesteld moet worden?
Groetjes Sandra

hoi,

meid ik ken het gevoel helemaal, zit zo in de spanning hihih. Heb me NOD 8 okt. maar das een cyclus van 31 dagen. en heb me ei eerder gevoeld dus zou ook 5 of 6 okt kunnen zijn. ik wacht het niet af tot de 8e ik ga zaterdag testen. hihih

Heb al vanaf me ei een raar gevoel in me buik en heb heel de week ongie klachten gehad zeg maar. zon zeurend gevoel. word misselijk van me eigen rijsteil hahah. en nog wat vagen boeren en zuur in me buik.

Ik ben 22 juni getopt met de pil en dit is me 3e a 4e ronde, ja me 1e ronde was maar twee weken dus ben eigelijk pas 3 maanden bezig.

heb jij al klachten ???

xxx bambi

Hoi meiden,

Sandra, NOD is inderdaad de dag dat je ongesteld moet worden, maar het dus niet wil worden!

Bambi, het klinkt hoopvol bij je met je klachten.
Ik heb alleen pijnlijke borsten en ben moe, maar ja, we hebben ook een druk weekend gehad.
Er is dus nog niks van te zeggen.

Ik heb wel sinds begin vorige week weer m'n acne terug...helaas, dus heb het idee dat nu de (Diane)pil pas echt uit m'n lichaam is. Daardoor twijfel ik wel of ik zwanger ben, want vandaag had ik ook weer een ontzettend grote pukkel, dat heb ik meestal voor m'n NOD.

Denk dat ik ook niet kan wachten tot volgende week dinsdag met testen hoor!!
Bij mij is het zo-ie-zo al apart allemaal. M'n eisprong was op dag 20, dus vorige week dinsdag. Als je daar dan 2 weken bij opteld is het 9 oktober. Da's dus een cyclus van 34 dagen!
Terwijl ik vorige maanden steeds een cyclus van 25 of 26 dagen had. Wat ik vermoedde klopt dus wel, ik heb altijd een laat ei en een korte cyclus. Weet eigenlijk niet of dat ongunstig is voor het zwanger-raken.
Ik denk dat ik het weekend ook wel ga testen. Heb er toch nog 3 liggen! ha,ha.

Lachen..jij wordt misselijk van je rijstijl! Erg komisch.

Groetjes,
Angel

Hoi meiden

Mijn nod is 10 of 11 okt, mijn ei was 26 of 27 sept (volgens echo's) ik heb niet mijn ei gevoeld.
Ben sinds mei bezig dus de 5e ronde
Wel leuk als we allemaal rond de zelfde periode zitten

Groetjes Kyra

Hallo Meiden,

Ik ben pas nieuw hier, dus is dit voor mij allemaal nieuw. 1 sept ben ik gestopt met de pil en normaal had ik dus een cyclus van 28 dagen. Ik had uitgerekend wanneer mn ei was (die voel ik helaas niet) dus is het maar gokken. Maar als de ei was wanneer ik dacht dat het was, zou ik vandaag weer ongesteld moeten worden. Tot nu toe nog niets.. Wat ik wel al heb de laatste paar dagen is pijnlijke tepels!! ik voel me ook een beetje raar, of... zit het nu tussen mn oren?? Zou allemaal natuurlijk kunnen want we willen het heel graag! Sommige zijn meteen al zwanger andere duurd het maandan. Zou het kunnen dat het bij ons in 1x raak was? I hope so.. Hoop dat ik hier met jullie de verhalen kan delen.

Liefs Manon

hoi hoi,

Ik heb mijn nod op 11 oktober, ik heb ook in augustus een mk gehad ben met 11 weken gecurreteerd, dit is mijn eerste echte ronde na de curretage. heb alleen al een paar dagen een pijnlijk gevoel in mijn onderbuik, dus dat lijkt me niet gunstig, maar ja ff afwachten maar.
Ik hoop voor jullie dat het deze maand raak is!

liefs natascha

Hoi hoi..
Oke.. dan is dat duidelijk bedankt ! haha!
Mijn NOD is tussen 9 en 12 oktober..
het eerste half jaar had ik netjes een cycles van 28 dagen.
de laatste paar maanden verschilt hij van 27 tot 31 dagen..
Ik kan nu al niet wachten om te testen.. maar weet dat het geen zin heeft.
Ik ga ook het weekend de eerste test doen, denk zondag, maar zal wel zaterdag worden.
Ik heb al sinds vrijdag zere tepels en ook last van mijn onderrug.
Maar ja. de vorige maand dacht ik ook dat ik overtijd was, maar werdt naar 31 dagen alsnog ongesteld.
ik heb het idee dat mijn Ei 24 september was, dus dan zou ik een cycles hebben van 28 dagen dit keer, maar het kan ook zijn dat ik een vroege ei had.
Ik vind het echt ongeloofelijk hoe ik er mee bezig kan zijn,
denk de hele dag nergens anders aan!! wordt gek van mijzelf!! haha!
heel veel succes allemaal met afwachten!!
liefs

Terug
Bovenaan