Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

Ja ik word ook helemaal gek heb pijnlijke tepels buikpijn en pijn in mn onderrug. mja 1e ronde 1e kindje wat als het tussen mn roen zit? Ik heb nu vrij ga strax de nachtdienst in.. denk de hele tijd ben ik het al.. ben ik het al? Ne gelukkig nog niet.. word ook helemaal gek!!!

Liefs Manon

Ik ook, 8 oktober!!!
Eigenlijk 7, maar ik hou een dagje speling i.v.m. onregelmatige cyclus. Vorige was 25 dagen, dus best kort! Ik vermoed dat mijn eisprong de 24ste is geweest. Heb nergens last van, alleen beetje hogere lichaamstemperatuur. Ook gevoelig borsten, maar dat heb ik altijd in laatste week voor ongie, dus dat zegt niets! Hier nog geen pukkels gelukkig!

Ik duim voor ons allemaal, spannunt!!!!!!!!

Wietske

Haai allemaal,

ik ben net nieuw hier en net als Manon op 1 september gestopt met de pil.
Volgens de normale cyclus van 28 dgn, zou mijn eerste NOD komende 4 okt zijn.
Ik neem het wat ruimer in berekening dus NOD tussen 4 en 11 oktober...
Hoewel ik weet dat het normaal gesproken een aantal maanden kan duren voordat het een keer raak is, ben ik zooooooo in spanning! Behalve gevoelige tepels en wat spanning op de onderbuik voel ik nog niks...

groetjes!

Stefany

Hoi meiden,

Leuk zoveel meiden die in hetzelfde  situatie zitten deze week!!
Ja, ik neem me elke keer voor om er ook minder mee bezig te zijn, maar ja, hoe doe je dat?!
Ik wilde ook maar dat het vast volgende week was, dan weten we waar we aan toe zijn.

Ik duim voor iedereen!!!!

Groetjes,
Angel

Hoi ik ben er ook steeds mee bezig elke maand en dan nu dus al voor de 5e ronde.
Dat wee gevoel in mijn maag heb ik nu al vanaf zaterdag 's morgens niet maar juist 2e helft van de middag begint het, gek hé.
Ik hoop zo dat het deze ronde raak is, maar ja dat hoopt iedereen natuurlijk.

Liefs Kyra

hoi  
ik heb mijn nod 9 okt als het goed is ben sinds juni gestopt met de pil en 2 keer cyclus van 28 dagen en in sept 43 nu al twee weken steken in mijn buik erg zeurend gevoel ik hoop dat het raak is maar wacht met testen tot eind okt ivm langere cyclus laatste keer
allemaal veel succes

Hallo iedereen,

Ik zit met mijn NOD rond 11 oktober.
Dit is ronde 6, maar wil eiegenlijk nog twee maandjes wachten tot ik aantel.
Ga nl in maart trouwen en wil wel nog in mijn jurk passen.
Ik ga het er niet op laten, we zullen zien wanneer het zover is.

gr en succes iedereen.
gizzymo

hallo allemaal,

Elke keer als de rd's weg zijn en we beginnen dan zeg ik tegen mezelf, 'nu ga ik er niet dag en nacht aan denken want dan gaat de tijd zoooo langzaam' maar zit nu 9 dagen voor mijn nod en kan weer aan niets anders denken. hebben jullie dit ook en hebben jullie al zw kwaaltjes, ik nog helemaal niets dus denk niet dan het raak is deze maand.
maar het enige wat we kunnen doen is afwachten en dat is zooo moeilijk.

groetjes natas

Terug
Bovenaan