Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

Hoi meiden,

Lange dagen zijn het nu! Vreemd genoeg heb ik vandaag al het gevoel dat ik morgen ongie wordt; bijbehorende hoofdpijn, sjagerijnige buien en krampjes. Dat zou wel vroeg zijn want morgen is pas 21 dagen na de vorige ongie. Mijn cyclus was de vorige keer 25 dagen, maar ja t kan een keer korter zijn natuurlijk.
Zucht.... ik hoop dat ik mij vergis.

Groetjes Wietske

Hoi meiden,

Wietske, ik vind dat ook hoor, de dagen duren lang!!
Je gaat ook op alles letten hè, ik hoop dat je het inderdaad mis hebt en het toch niet je naderende ongie is.
Ik had gisteravond buikpijn...dacht dat het misschien innesteling geweest kon zijn of  anders naderende ongie. Ik zit nu op dag 27, m'n andere cyclussen waren 25 en 26 dagen, dus zou best kunnen als je daar naar kijkt. Maar als je naar m'n eisprong kijkt, zou dat niet best zijn, want die was precies een week geleden. En als ik nu al ongie wordt, is dat echt niet goed, dan is  de luteale fase (periode tussen eisprong en ongie) veel te kort om een eitje goed in te kunnen nestelen. Heb gelezen dat er minimaal 10 dagen tussen moet zitten.
Maar goed, we zullen zien.
Heb verder geen symptonen, alleen nog pijnlijke borsten.

Hoe gaat het met de rest vd meiden, al symptonen die doen denken aan een zwangerschap of symptonen die aan een naderende ongie doet denken?

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

Ik heb mijn NOD op 9 oktober. Ik reken nergens op, het is voor ons de 1e ronde en ik  voel geen enkel signaal wat erop wijst dat het raak zal zijn. Ik ben op 29 juni met de pil gestopt en eigenlijk zouden we er pas voor gaan vanaf 1 november, maar het is moeilijk om geduldig te blijven, als je eenmaal de beslissing hebt genomen. Ik vind het  erg spannend, je weet maar nooit. Ik wens iedereen veel geduld tot de NOD en zal voor  ons allemaal  duimen.

Groetjes Gouk

Hoi,

Gouk, ja, toch spannend, ook al is het de 1e ronde!

Wietske, hoe gaat het, nog hoofdpijn? Hopelijk geen ongi bij je gekomen.

Ik heb nog pijnlijke borsten en ben erg moe.

Ik duim voor iedereen. Vinden jullie deze dagen ook zo spannend en zou je de klok ook wel vooruit willen draaien. Ik zou het liefst het weekend al gaan testen, maar ja, weet ook dat dit vaak geen nut heeft.

Groetjes,
Angel

hoi meiden,

Ik lees toch wel dat heel veel meiden presies hetzelfde hebben als ik, we zijn er zo mee bezig en de tijd gaat zooooo langzaam en bij elk klachtjes denken we, zou het nu dan ???
Word erg onzeker van me eigen lichaam. ik zit nu op dag 25. en heb me ei denk ik gevoeld op 21 sept. das vrijdag 2 weken geleden. zaterdag ga ik testen zit dan op dag 28 en mijn vorige cyclus was 29 en die daarvoor 32. het blijft een gokje. maar ga deze keer niet zitten wachten. als ik zwanger ben moet de test al posie aangeven.

Heb dus nog steeds vage klachten. heel veel krampjes al vanaf me ei. beetje ongie gevoel zeg maar. Heel erg humeurig. En zit onder de pukkels . Maar ik heb totaal geen zere borsten ofzo. ze voelen miss wat voller aan, maar dat kan ik me ook vergissen, dit is iets waar ik me wel zorgen over maak, ik denk namelijk, ik moet zere borsten hebben anders ben ik niet zwanger hahah.

wie helpt me van deze dwaze gedachte af.

xxx Bambi

hoi bambi,

Ik herken je klachten en je twijfels, ik heb ook sinds mijn ei ik denk 27 sept ongie krampjes niet echt heftig meer zeurderig, en weer last van pukkels.
Verder ook nog geen gevoelige, vollere borsten ik twijfel hierdoor ook heel erg en ik kan pas volgende week donderdag testen en dat wachten is echt slopend,
Hou je me op de hoogte dan zal ik voor je duimen.

groetjes natascha

Hoi Natascha en Bambi,

Dan hebben we wel de overeenkomst dat we alledrie puisten hebben! Ik dacht dat
het een slecht teken was, nl. naderende ongie, maar nu ik lees dat jullie het hebben, zou het misschien toch ook zwangerschap kunnen betekenen.
Die krampjes heb ik ook trouwens al een paar dagen.
Pfff...wordt er ook gek van hoor. Vonden ze maar eens een test uit die een week voor je NOD al uitslag gaf!!

Nou, meiden, fijn dat we in ieder geval hier onze stress kunnen delen.

We houden elkaar op de hoogte.

Hoe gaat het met de rest van de wachtende meiden?

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,

Daar ben ik weer, gelukkig niet ongesteld geworden, hoofdpijn is gewoon weer weg gegaan! Mijn man zegt nu ineens dat hij wel wist dat ik niet ongesteld ging worden, hij heeft heel erg het gevoel dat t deze keer raak is, nou ja! Ik hoop natuurlijk dat hij gelijk heeft, hij heeft nog niet eerder zoiets gezegd, maar ik weet t niet...
Ik heb wel wat gevoelige borsten en ben een beetje moet, maar dat heb ik ook altijd een paar dagen voordat ik ongesteld wordt, dus t zegt niets. Wat ik volgens mij wel heb is een vreemde smaak in mijn mond, sinds gisteren, maar ik weet dat dat soort vage klachten heel goed verbeelding kunnen zijn, dus afwachten maar weer.

Angel, Heb jij nooit last van je borsten of moeheid voordat je ongesteld wordt?? Misschien is t dan wel raak?!?!? ik hoop t voor je.

Natascha en Bambi,
Ik weet van een aantal mensen dat je lang niet altijd zere borsten krijgt als je zwanger bent. Tenminste niet direkt, soms pas na een aantal weken of zelfs helemaal niet.

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan