Wie ook NOD zo rond 22 - 26 mei??

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

wie van jullie heeft er ook zo rond deze datum NOD?
Als ik uitga van mijn cyclus van vorige maand (26 dagen) heb ik morgen mijn NOD, spannend.....
maar mijn cyclus was ook wel langer dus ik denk niet dat ik morgen al ga testen als ik nog niet ongi ben.
Hebben jullie het idee dat je zwanger bent?? Ik zelf ben er het ene moment helemaal van overtuigd en het andere moment denk ik te voelen dat ik ongi word.
Ik krijg veel puistjes, wat zere borsten, soms wat misselijk gevoel (maar dat zullen wel zenuwen zijn denk ik! en die andere kwaaltjes dat zijn ook typische ongi-tekenen.)
ik heb al wel een testje gekocht, voor het geval dat...
Ik heb overigens al een zoontje van 19 maanden.

Groet, Janne

hallootjes
ik eb de 30 mijn nod ik hoop dat het raak is maar ik heb neit dat gevoel ik ben nu drie rondes bezig en hoop dat het snel zover is hoop dat ik niet ongesteld word natuurlijk hahah
groetjes

hallootjes
ik eb de 30 mijn nod ik hoop dat het raak is maar ik heb neit dat gevoel ik ben nu drie rondes bezig en hoop dat het snel zover is hoop dat ik niet ongesteld word natuurlijk hahah
groetjes

hallootjes
ik eb de 30 mijn nod ik hoop dat het raak is maar ik heb niet dat gevoel ik ben nu drie rondes bezig en hoop dat het snel zover is hoop dat ik niet ongesteld word natuurlijk hahah
groetjes

hallootjes
ik eb de 30 mijn nod ik hoop dat het raak is maar ik heb niet dat gevoel ik ben nu drie rondes bezig en hoop dat het snel zover is hoop dat ik niet ongesteld word natuurlijk hahah
groetjes

Ja! Mijn NOD is 26 mei.
En ja, ik denk ook van alles te voelen, ha ha! Ik denk echt dat me lijf geintjes aan het uithalen is met mij en vrees dat ik nu gewoon echt teveel mee bezig ben en mezelf dingen in het hoofd haal . Ik heb in ieder geval minder eetlust, met vlagen wat misselijk of juist hongerig, denk dat ik iets vaker moet plassen, duidelijk meer heldere afscheiding, soms zwaar, wat stekend gevoel in mijn borsten, opeens obstipatie en vanochtend vond ik de aftershave van mijn man erg vreemd ruiken... En laat ik dat nu ook allemaal bij mijn vorige zwangerschap hebben gehad (zoontje 15 maanden)?

Ik probeer mezelf niet te sterk aan te laten denken, ga er maar even vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden, zodat ik niet te hevig teleurgesteld ben als het gebeurt. Maar stiekem wilde ik dat ik nu al kon testen ha ha!

Ik heb 30 mei mijn nod. We zitten in ronde 3 van ons 1e kindje. Dus best spannend allemaal. Ik heb niet echt kwaaltjes op het moment. Af en toe wat steken in mijn buik en vanmorgen was ik ff misselijk. Maar denk zelf dat dat komt omdat ik te snel was opgestaan en daarna dingen heb gedaan ofzo. Mezelf een beetje voorhouden dat het niks is, hihih. Ik weet niet wat ik moet denken. Soms denk ik ohhh ik word vast ongi, maar toch wel een beetje hoop hè. Geen bloed geeft moed!

Succes allemaal! Gr. Nathalie

Terug
Bovenaan