Wie ook NOD zo rond 22 - 26 mei??

Hoi allemaal!

sinds vanmiddag wat bloedverlies, ik denk dat mijn ongi op gang komt, helaas..........
nu was mijn cyclus 27 dgn.

Ik ben toch wel meer teleurgesteld dan gedacht zeker omdat het  bij de eerste al binnen 3 mnd. raak was. Nu zijn we ook nog geen half jaar bezig dus ik mag echt niet klagen omdat ik weet dat er veel meiden zijn die al veeeeeel langer bezig zijn,maar even flink balen mag, toch????
Ik denk ook wel eens van, stel je voor dat ons eerste kindje een "gelukje" was en ik eigenlijk helemaal niet zo makkelijk zwanger kan worden, maar ik hoop toch dat ik het nog eens me mag maken!!
Op naar de volgende ronde!!!
Ik zal voor jullie duimen!!

@mama van Wout: ik las ook je andere topic: wat spannend zeg, ik zou over een paar dagen weer testen, wie weet.....We duimen!!

groetjes janne

Hoi allemaal,

Kan het niet laten om ook even mee te doen,
Heb maandag de 26ste NOD.
Voel niets anders dan anders, dus heb weinig hoop.
We zitten in de 11e ronde, 1ste kindje.

groetjes Wietske

ik baal ontzettend!!

had eigenlijk maandag (26ste) mijn NOD maar ik voelde gisteravond al buikpijn opkomen...vanmorgen nogsteeds en ja hoor. net ongesteld geworden!!!

Gaan weer op naar ronde 7.

In het begin heb je zoiets van: we zien wel, maar nu we opgaan naar ronde 7 heb ik er langzaam flink de balen van!
(vooral omdat we van de eerste snel zwanger waren, ronde 2)

dames die nog in afwachting zijn: hopelijk hebben jullie beter nieuws!!

quote: Janne29 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-05-2008 15:05:14'));

Hoi dames,

volgens mij berekeningen heb ik as dinsdag mijn NOD omdat ik al bijna twee weken last heb van zere gevoelige borsten rare gevoelen in mijn buik heb ik vanmorgen een MAT CARE test gedaan dat is een extra gevoelige test die je 6 dagen van te voren al kunt doen maar heelaas was dienegeatief,
ik was toen erg verdrietig en heb als een klein jong o pbed liggen huilen ik weet dat dit nog niets wil zeggen maar ik hoop het zo we zijn nu 4 maanden bezig en dit is de eerste maand dat ik me echt anders voel dus ik blijf hopen voor mij en natuurlijk ook voor jullie allemaal,
succes dames.

liefs my

Er gebeurd veel in deze topic. Een aantal meiden al getest lees ik, wel veel te vroeg. Hahha ongedulig. Kan het me voorstellen hoor. Gelukkig heb ik de drang van te vroeg testen niet. En heb ook niet het idee dat ik zwanger ben. Maar wij zitten nu in ronde 3 en niet zoals Wietske in ronde 11. Moeilijk hoor meis.

Jammer voor de meiden die al rd-tjes of aankomende rd-tjes op bezoek hebben. Roze afscheiding is vaak een voorteken dat ze in aantocht zijn Mama Iris. Als je de 26ste mei je nod heb kan die geen innesteling meer zijn of je cyclus moet ineens veel langer zijn.

Hier zoals ik al zei heel rustig! Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Helaas vanochtend ongesteld geworden, op naar de 12de ronde dus...

Groetjes Wietske

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2008 09:33:41'));

hoi Wietske11

wat erg voor je ik hoop dat het de volgende ronde raak is voor je.

ik zelf heb as. dinsdag mijn nod heb nu erg zere tepels en heb een gevoelige onderbuik/ongi pijn daar lijkt het wel op ook mijn onderrug voel ik goed.

dus erg spannend weer

liefs my

Hoi dames!

voor degenen die ongi zijn geworden: wat balen zeg! We gaan samen op naar de volgende ronde!!
En voor de dames die nog wachten: ik duim voor jullie!!!!

Groetjes Janne

Terug
Bovenaan