Wie ook NOD zo rond 22 - 26 mei??

Hey meiden,

Ik heb zondag mijn NOD dag dus 25 mei! Ik vind het zo spannend maar ga er eigenlijk niet van uit! Ik zit pas in ronde een dus mijn lichaam moet er nog aan wennen denk ik!
Ik heb nu wel last van pijnlijke tepels met van die bultjes erop en had gister een soort van slijmprop in mijn onderbroek maar ja heb denk ik gewoon last van het ontwennen!

Groetjes

jaaaa
ik heb 26 mei mijn NOD
zitten in ronde 6 van ons tweede kindje.

ik voelde dinsdag menstruatie achtige krampen.
dat had ik met onze eerste ook een week van te voren.
(alleen dat was toen in ronde 2 raak)
dacht nog dat mijn menstruatie eerder kwam, maar niks.

en ik hing dinsdagavond boven de wasbak te kokhalzen, was de kat eten aan het geven, werd misselijk van de lucht.
was van onze eerste ook kotsmisselijk van vleesluchtjes.

dus wie weet.....
ik hoop het zo na 6 maanden!!!!

Hoi dames!
Laten we hopen dat we snel kunnen testen! en dan positief natuurlijk!
Bij een cyclus van 26 dgn. net als vorige maand, zou ik vandaag NOD hebben.(Nog niets te zien!!)
Maar ik wil toch niet voor zondag testen als mijn ongi wegblijft omdat mijn cyclus ook weleens langer was.

Grappig zeg,  we voelen vanalles of denken vanalles te voelen maar we kunnen alleen maar hopen...
We duimen!!!!

Groetjes Janne

Nou vooruit, ik doe mee. Ik heb zaterdag m'n NOD (Gok ik. Niet zo geweldig goed in de gaten gehouden.)
Ik heb 1 zoontje van bijna 4 en heb in maart een miskraam gehad met bijna 12 weken. Kindje was gestopt met bijna 9 weken. Vanaf de miskraam is dit dus ronde 2.
Soms denk ik inderdaad wat te voelen en dan weer helemaal niet. Bij het afvegen heb ik inmiddels wat bruinverlies. Kan een innesteling zijn, maar ook het begin van m'n maandelijkse feestje. Ik denk dat ik zondag ga testen (hoewel ik me ernstig afvraag of ik me nog wel zo lang kan beheersen...)
Ik duim voor ons allemaal!

Hoi allemaal,

Wat spannend he?

Ik  heb maandag de 26e mijn NOD.

Wij zitten in de eerste ronde voor ons tweede kindje (hebben al een dochter van 2,5).

Ik voel ook vanalles, af en toe misselijk, zere borsten, beetje hongerig en steekjes in mijn onderbuik. Ook moet ik geloof ik vaker plassen en erom denken dat ik goed uitplas.

Vanmorgen een beetje rozig bloedverlies gehad maar dat was heel snel weer over, dus ik hoop natuurlijk dat dat een innesteling was.
Weten jullie of dat nog zou kunnen?

Ik duim voor jullie allemaal hoor!

Groetjes, Anna

Ik doe ook maar weer mee. Kan het om een of andere reden niet laten...

Wat spannend weer hè?!
Ook hier NOD deze dagen. Ik denk gisteren of vandaag...
Dit is voor ons de 5e ronde. We hebben al een zoontje van bijna 4. Van hem waren we de 3e keer zwanger. Nu zijn we  5 maanden aan het oefenen...  

Ik ben wat onregelmatig, dus heb afgelopen maand van die ovulatietesten besteld. Die werkten prima! Ik had twee dagen, twee donkere streepjes. Daar hebben we gebruik van gemaakt. Na de ovulatie duurt het 14 dagen voordat je menstrueert. Dat zou gisteren of vandaag moeten zijn. Gisterenavond ben ik in een warm, ontspannend bad gaan liggen. Vorige keer werd ik toen 's nachts ongesteld... Vannacht niet?!

Ik kon het niet laten en heb ook maar meteen een testje gedaan vanochtend. Heel misschien zie ik iets, maar misschien is het puur hersengekte... Als het een streepje is, is het lichtste streep wat er bij sensitest ooit gezien is.... Als het geen streepje is, dan ben ik inderdaad aan het doordraaien....

Ik heb nog een test in huis van het Kruidvat... ikdoehetnietikdoehetnietikdoehetniet.....

Er staat dat als je onregelmatig bent, je moet uitgaan van de langste menstruatie van de afgelopen 6 maanden. Dat zou bij dag 37 zijn.... dinsdag..(vandaag is dag 33)

Als ik het volhoudt (en ik niet ongesteld word), ga ik zondag weer testen...

Voor iedereen heel veel succes met wachten en / of testen!!

Liefs,
mamavwout

Hoi allemaal nog een keertje...

Ik heb toch nog even die kruidvattest gedaan... negatief....

Er zit niets anders op dan.... nieuwe testen bestellen bij Sensitest en zondag weer testen (als het dan nog nodig is...)

Het lijkt er dus op dat ik aardig aan het doordraaien ben..

Ik hou jullie op de hoogte!

Succes allemaal!

quote: mamavwout reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2008 11:35:04'));

Hoi allemaal nog een keertje...

Ik heb toch nog even die kruidvattest gedaan... negatief....

Er zit niets anders op dan.... nieuwe testen bestellen bij Sensitest en zondag weer testen (als het dan nog nodig is...)

Het lijkt er dus op dat ik aardig aan het doordraaien ben..

Ik hou jullie op de hoogte!

Hoewel als ik um nou een beetje in het zonlicht kantel en draai... IK WORD GEK!!

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan