Wie ook NOD zo rond 22 - 26 mei??

quote: Karin7926 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-06-2008 21:03:03'));

Ik heb via hyves vernomen dat het bij Vlinder fout gegaan is, ws miskraam. Helaas dus. (ik hoop dat ik nu niet te zeer voor mijn beurt spreek )

mja had t inmiddels hier ook al gelezen en haar al een knuf gegeven. kl..te hoor! echt erg. zat idd ook te twijfelen of ik t zou schrijven of niet...vind t zo sneu!

vlindertje nogmaals een hele dikke knuf...

Tijgertje, wanneer zou je je nod zijn dan? Als je eisprong hebt gevoeld dat wil toch niet zggen dat je ongi word. Ik snap er ff niks meer van, misschien is je eisprong gewoon laat.

Ik hoop dat vlinder een beetje steun heeft in haar omgeving.
Echt heel verdrietig allemaal voor haar. Knuffff!

Liefs Nathalie

Mijn laatste RD was eind april had toen berekend dat m'n ongi dan rond de 26e zou komen bij een standaard cyclus. 14 dagen later is  9 juni  is dus m'n eisprong, dat klopt eigenlijk helemaal precies. Ik ben alleen na de 26e niet ongesteld meer geworden en dacht misschien ben ik dan wel zwanger. Maar met die eisprongpijn van vanmorgen en de bevestiging van de HA dat het heeeel goed mogelijk is, ga ik nu uit van een eisprong. Dus ff weer afwachten over 14 dagen...bij standaard cyclus.

Volgens mij klopt t helemaal hoor, maar er heerst verwarring begrijp ik...

Ligt vast aan mij hoor. Ben niet al te helder meer
Dus je bent nu eigenlijk twee weken overtijd of zie ik dat weer verkeerd?
Of ben je wel de 26e gewoon ongi geworden? Dan heb je netjes je eisprong idd
Ik mis volgens mij een deel van het verhaal. Wat zei je huisarts? Sorry, hihih

Liefs Nathalie

hahaha...die Nathalie...geeft niets hoor...  ik weet zeker dat ik vanmorgen m'n ei gehad hebt (en dan niet een gekookte) dus kan ik onder normale omstandigheden niet zwanger zijn. Als ik geen ei had gehad vanmorgen dan zou ik nu twee weken over de datum zijn. De pijn en de plek en de duur van de pijn heb ik omschreven aan de HA en ook al meerdere keren gevoeld. Dat is de eisprong. Dus m'n nieuwe NOD is dan over twee weekjes. Rond de 23e juni. Mijn laatste NOD was de 26e mei, maar de RD's zijn gewoon niet geweest. Maar dat wil niet zeggen dat je eisprong niet gewoon doorgaat. Ik ga er vanuit met deze ei dat ik einde deze maand of zwanger (zou t mooist zijn ) ben  of dat dan wel de RD's komen. Ik wacht t gewoon nog een paar weekjes af. Hoop dat t zo duidelijk is?! tis ook niet al te makkelijk...je probeert alles van jezelf in de gaten te houden wat al best moeilijk is en dan probeer je t ook nog van al die andere meiden bij te houden....ja dat is behoorlijk pittig.

Nou iig alweer mooi van die 3-0 van onze jongens....  tot snel maar weer, liefs Petra

Nieuwe dag en nieuwe kansen. Jaaa ik snap het, hahaha
Zal wel liggen aan dat ik gisteren niet zo helder meer was, hihih

Ik duim voor je meis. Wel fijn dat je het zo duidelijk voeld.

Liefs Nathalie

waarom was je niet helder dan? een offday? of juist een te leuke dag? alhoewel...wrs niet natuurlijk...

anyways...mooi dat je t begrijpt, er waren er zoveel die t niet begrepen dat ik bijna aan mezelf en aan de HA ging twijfelen. haha...

heb jij trouwens enig idee of dit topic blijft bestaan? er isimmers niemand meer die nog meedoet denk ik in deze ronde toch?

nou ja...groetjes maar weer en tot schrijfs

Nog ff snel een berichtje voor het slapen gaan. Ja hoor dit topic blijft gewoon open totdat we 700 berichtjes hebben volgekletst, hahaha. Maar dat duurt nog ff.
Of je moet al nieuwe topic openen. Dat daar verder gekletst word, omdat deze data inprincipe al geweest is, maar ja dan krijg je zoveel topics hè. En dan moet je weer naam verzinnen enzo. Jij heb deze ronde nog niet afgesloten ja. Dus ach wat maakt het uit waar we kletsen. Het gaat om de inhoud hè. Ik hoop dat hier binnenkort komt te staan dat je zwanger bent, hihi. Ik duim in elk geval voor je.

En nee ik heb niet aan de alcohol gezeten hoor vanwege voetballen ofzo, hihih.
Ik was niet meer zo helder omdat ik whiplash klachten heb en moeit heb met concentratie en geheugen, soms is het ff beetje warboel in mijn koppie. En dan vooral als ik wat meer moe ben dan neem ik het allemaal niet zo duidelijk in me op. Of snap er geen bal van, hihihih.

Maar goed mijn snappertje werkt weer, hihih

Weltrusten en tot klets maar weer hè!
Denk dat dat sommige meiden nog wel mee lezen hoor

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan