Wie ook NOD zo rond 22 - 26 mei??

Vlinder & Gezinnetje, van harte gefelicteerd met jullie zwangerschap!

He, Petra/Vlinder, van harte GEFELICITEERD!!!!
Dat geeft mij ook nog hoop... (ik had het eigenlijk opgegeven, maar ja, zo'n geweldige mededeling doet natuurlijk ook mijn hartje sneller kloppen, ha ha!)
Ik ben ook nog steeds niet ongi (dag 38), en sinds gisteren echt enorm moe. Ik ga denk ik in het weekend nog een keer testen, uitgaande van mijn langste cyclus zou ik dan 8-9 dagen overtijd zijn... Pffff, spannend allemaal.

Meid geniet ervan en een heel voorspoedige zwangerschap toegewenst!!!!
(had je nu wel of niet kwaaltjes??)

He Karin, nou idd als je niet meer aan het ontpillen bent... weet je het maar nooit hoor!!!!!
Ik kan het stiekem nog niet echt geloven dat er nu dan toch een bl. streepje staad. het is zo overweldigend.
Ja het eerste wat ik had, en wat de ( mede mens) hihih deed vermoeden is dat ik een paar dagen voor mijn nod stond tekotsen op school. dat was raar natuurlijk. verder ben ik dan weer niet en dan weer wel misselijk. en ik had laatst dat er druppeltjes vocht uit mn tepel kwam, msaar ja ik wilde eerst mn duidelijke test. de arts gaf me moed gister, en gistravond was daar dan eindelijk het streepje.
bij mijn vorige zw. schap was er meteen een streep zichtbaar, de eerste dag na   mn uitgebleven menstruatie. dus dit verloopt iets anders. ( is natuurlijk ook een andere papa) ik weet niet of dat er wat mee temaken heeft maar toch
Heb je me nog gezocht op hyves??? geef anders jou woonplaats ff door en je leeftijd dan zoek ik wel, lijkt me leuk, ik hoop zo dat jij nu ook zw. bent he!!!!!

liefs vlinder

Nee, heb je niet meer gezocht, door blikseminslag doet internet het niet thuis (en ook TV niet, telefoon niet...), ben nu (illegaal, ha ha) op mijn werk aan het spieken. Helaas dus geen gelegenheid gehad.

Mijn gegevens, Karin, Maastricht, 29 jaar, ongeveer 20 vrienden, en bij mijn profiel staat foto van mij (met bril) en mijn zoontje (toen pas 10 weken oud ). Ik ben benieuwd, maar als ik dus niet meteen reageer, dan is ook vandaag internet nog niet gerepareerd...

En nee, ben niet aan ontpillen, neem ik aan. Ben gestopt met minipil in november en sindsdien keurige cycli van 28-32 dagen...

Spreek je later!
(ha ha, hebben een heel topic in beslag genomen, he?)

hai vlindertje..ik had je al elders gefeliciteerd, maar hier nogmaar es dan

GEFELICITEERD !!!! geniet er lekker van meis...en strooien met die glitters hihihi

karin ik had jou ook gezocht op hyves...dacht ff checken natuurlijk, maar ik kon je gelijk vinden...gewoon in de internetbalk jouw gegevens invoeren en hup daar ben je dan...dus ff voor vlinder, tis echt te doen!
ik hoop dat t voor ons allebei ook raak is karin...ik ga denk ik morgen of maandag of allebei testen...laat je t ook nog ff weten? sterkte in de strijd....hihihi

dag meiden en tot snel

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Ik ben toch ZWANGER, na 10 dagen overtijd eindelijk 2 streepjes op de test!!!!
En vandaag meteen de halve dag misselijk, ha ha! Kan het eigenlijk nauwelijks geloven... Weer een februari-moeder als alles goed gaat...

@Karin, hier ook nog ff van harte gefeliciteerd meid!!! dikke knuf geniet er lekker van en hopelijk ik morgen ook zwanger....zucht...t lijkt zo raar...

doeg dames ik ga gauw weer aan t werk...

Terug
Bovenaan