Wie ook nog NIET klaar ervoor...??

Hey meiden,

Ik lees overal berichten van dames die het zat zijn en hopen dat hun kindje elk moment geboren wordt.. Snap ik ook goed hoor maar ik heb dat gevoel echt niet..heb echt nog niks klaar, ben nog volop bezig met dozen uitpakken (na de verhuizing) de kamer van mn oudste twee, daarna komt pas de babykamer aan de beurt, ziekenhuistas, poetsen, wassen, geboortekaartje etc etc.. Ben nu 35 w 4 d en hoop dus echt dat deze beeb nog een aantal weken blijft zitten zodat ik tijd heb om alles af te maken., Bij mn oudste twee had ik dat trouwens ook en die zijn allebei rond de 40 weken weken geboren..Nog meer mama's die er nog niet klaar voor zijn??
liefs mvtwee
 
Ik ben er ook nog niet klaar voor. Eest wil ik nog ruimte in mijn hoofd maken voor de bevalling, genieten van mijn verlof (alleen vrijdag mog werken!), en het huis poetsen.

Ben nu 33w5d
 
Jaaaa! Ik heb hetzelfde gevoel!
We hebben afgelopen weekend de meubeltjes voor de babykamer in elkaar gezet, maar het kamertje is nog niet af, babyuitzet nog niet volledig in huis, namen nog niet rond, geboortekaartje nog niet compleet, noem maar op...
En door de zomervakantie ging het zwangerschapszwemmen en de zwangerschapsyoga hier niet door, dus ben nog niet goed voorbereid op de bevalling enzo.
Deze week de laatste week van de zomervakantie, dus volgende week weer aan het werk. Na anderhalve week begint mijn verlof, en ik zou het helemaal niet erg vinden als de kleine zich 1 of 2 weekjes later aandient (tenminste, zo denk ik er nu over). Geniet nog teveel van het zwanger zijn en de bewegingen van het kindje in mijn buik, wil ook nog van alles doen in huis en met vriendinnen...
Ben nu 34w1d dus dat scheelt waarschijnlijk ook nog wel, ten opzichte van de dames die begin september uitgerekend zijn.
 
Hier ook nog niet klaar...

Zolder verbouwing moet nog vlotten pas dan kan ik aan baby kamer beginnen. Vannacht veel harde buiken...... Dus was al noodplan aan het maken :)

Hier bijna 34 weken:)
 
ooohh phoe, fijn om te horen dat ik niet de enige ben!!!! (Ik ben trouwens 34 w 4d, had me een weekje vergist, scheelt alweer haha).

Nou vooe iedereen die zit te wachten een snelle bevalling gewenst dan maar en voor de anderen hoop ik dat de beebjes nog even blijven zitten!!
xx
 
Hahaha ik ben nu 36.2 weken zwanger en ik ben er aan de ene kant helemaal klaar voor. Maar aan de andere kant mag het nog wel even blijven.
De babykamer enzo is allemaal klaar....... maar soms twijfel ik wel eens of ik er zelf klaar voor ben...
Maar ik weet dat het allemaal wel goed komt....
 
ik ben er ook nog niet klaar voor ,heb nog niet alles uitgewassen ,ben nu nog kleding aan het wassen van de vakantie.geboortekaartjes nog niet uitgezocht en moet idd ook nog flink aan de poets.
voel me vandaag niet zo goed iedere keer last van een zere rug en zere benen veel vocht vasthouden,hoop dat ze nog ff wacht ben nu 33.3 weken.
 
Hoi,

Alles is klaar voor onze baby, dus hij mag komen. Maar hij hoeft nog niet te komen hoor, heb net verlof, dus even relaxen is ook wel fijn. Ben nu 36.2 weken, voel me na een ellendige week weer fitter worden, dus dat scheelt ook.

Schoonvader is bezig met stucadoren van de gang en slaapkamer, van het weekend schilderen en 23-08 gaan we geregistreerd partnerschap doen, dus als hij daarna komt is het prima :) Maarja, we zien het allemaal wel! Het kriebelt wel aan alle kanten hihi
 
Terug
Bovenaan