Wie ook nog NIET klaar ervoor...??

Aan de ene kant ben ik er niet klaar van, maar dat is vooral psychisch. Bang voor het onbekende, al geloof ik best dat als je al eerder bent bevallen het toch weer eng kan zijn. Bang voor de bevalling zelf bedoel ik dan, want ik ben er wel helemaal klaar voor om m'n kereltje in m'n armen te kunnen houden! Da's de andere psychische kant haha. Te nieuwsgierig en ongeduldig en in huis is alles klaar. Behalve de klossen, gisteren gehaald en die zitten muurvast in elkaar geklemd. Dus m'n vriend mag zo terug ermee, haal je klossen kan je er nog niks mee...
 
Zo herkenbaar wat butterfly schrijft

Spulletjes zo Goed als
Tas ziekenhuis bijna compleet (Iers houdt mij nog tegen)
Klossen moeten nog

Dat is wat spulletjes

Maar gevoel, nig niet klaar wat gaat er komen hoe gaat het komen het onbekende
Vorige was ks bevalling en nu als het goed is normaal
Wil nog niet van dat getrappel af in mijn buik
Dubbel

Maar ze komt wanneer zij wil
En vanaf dan gaat ook je leven zo verder :)
 
Ondanks dat ik zeg lichamelijk kom er maar uit maar ik moet nog verhuizen de komende 2 weken bezig met verhuizen nouja toekijken maar ik heb ook nu zoiets van blijf nog maar ff haha succes
 
ook ik ben er nog niet klaar voor inderdaad nog rust in mijn hoofd vinden, emoties verwerken bla bla bla je kent het allemaal wel... ik ben nu 33 wkn precies
 
ik/wij zijn er helemaal klaar voor ben nu 36 en 3dagen en alles staat klaar is in huis ect. kom maar op, ook wel een beetje gezien de situatie met mijn schoonvader mag ons meisje tog wel komen, al weet ik dat het beter is als ze tog nog eventjes blijft zitten, ach ja wachten maar lekker rustig af.

s6 nog met de laatste dingetjes afmaken en halen;) komt helemaal goed
 
Ik wil NOG niet bevallen!! En niet omdat ik nog dingen moet doen, alles is nu sinds een kleine week klaar. Veel nog 'even' verbouwd voordat ons eerste kindje komt. Maar ik wil NOG niet bevallen omdat ik er pas sinds een paar weken ontzettend van geniet. Veel medische klachten en bezoekjes aan het ziekenhuis gehad t/m 34 weken. En sindsdien gaat t goed. Voel me voor het eerst sinds maanden weer goed en het gerommel in mijn buik is zo leuk. Dus ik vind het stiekem wel erg jammer dat ik over 2 dagen wordt ingeleid... bij 38 weken. Had graag nog even een extra weekje ervan genoten met mijn benen hoog. Dit zal vast en zeker wegebben als ik die kleine over een paar dagen in mijn armen heb. Voor nu wrijf ik nog even 100x over mijn buik. 
 
Terug
Bovenaan