A alison jul 18, 2022 #1 Hoi dames, Heel benieuwd hoe het met iedereen gaat die ook op het wachtbankje zitten. Mijn NOD is 26-7.
Hoi dames, Heel benieuwd hoe het met iedereen gaat die ook op het wachtbankje zitten. Mijn NOD is 26-7.
M MamaNatasja jul 18, 2022 #2 Jup... hier ook op t wachtbankje. Eerste iui woensdag 6 juli gehad. Nog niet ongesteld.... dus heeeel spannend. Donderdag testen
Jup... hier ook op t wachtbankje. Eerste iui woensdag 6 juli gehad. Nog niet ongesteld.... dus heeeel spannend. Donderdag testen
A alison jul 18, 2022 #3 Oh super spanned! Hoe voel je je verder? Ik ga voor je duimen in ieder geval!
P PaulaMilan jul 19, 2022 #7 Jup here ook morgen zal moeten ong worden maar tot nu nog niks alleen moe misselijk en gisteren vroege testje gedaan en was heel waag streepje
Jup here ook morgen zal moeten ong worden maar tot nu nog niks alleen moe misselijk en gisteren vroege testje gedaan en was heel waag streepje
A alison jul 20, 2022 #8 @PaulaMilan, spannend he! morgen weer opnieuw testen? hopelijk dan een duidelijke test!