wie ook op het wachtbankje? NOD rond 26-7

Ik weet niet meer wat ik moet merken hahaha. Wel extreem gevoelens borsten sinds gister avond.. en op dag 3 diarree (had ik bij m'n dochter en 2 andere zwangerschappen ook) maar ik heb ook spastische darmen.. dus we zullen zien haha

Ohja ben ook echt heeeel erg moe!!

Ik heb ook wat gevoelige borsten, met vlagen misselijk en wat lichte kramp ook met vlagen. De vermoeidheid verwijt ik maar aan het warme weer, wil morgen al wel een testje doen gewoon uit nieuwsgierigheid. (ik weet dat het dan nog alle kanten op kan, maar dan is de hoop alweer iets groter :) )
@paulamilan, hoe gaat het met je? Nog een test gedaan vandaag? 

Ik heb vanochtend een clear blue digital gedaan. Dan heb je het gelijk duidelijk zwanger of niet zwanger.
Ik kan helaas geen foto toevoegen, weet echt niet hoe dat werkt. Maarrrr ik ben zwanger :) hopelijk blijft dit baby'tje lekker zitten. 

@Mamavanes heb je ook een test gedaan vandaag? 

hahha bij mij ook steeds met vlagen hoor Mereltje, maar ik weet wel dat als ik symptomen heb dat het bij mij ook raak is. Bij mij is het wat spannender in de eerste paar weken of het blijft zitten. Succes! laat je het weten als je een test gaat doen? 

Hee, meiden
mijn nod is 27-07 heb 28 mei een miskraam gehad na 10 weken en wil graag zwanger worden maar tegelijkertijd ook heel spannend
nu heb ik geen zwangerschapstesten meer liggen dus deed ik net een ovulatietest, teststreepje is bijna net zo donker als controlestreepje
zien jullie dit als positief en zsm zwangerschapstest kopen of lekker die nod afwachten?

Hoi gebruiker 10401661, wat ontzettend verdrietig van je miskraam! ik heb zelf ook een miskraam gehad op 1 juni, minder ver dan jij maar ik snap de spanning en onzekerheid! 
Heb je na je miskraam al een negatieve zwangerschapstest gehad om te kijken of je hcg uit je lichaam is? heb je ook al een keer je menstruatie? ovulatietest is namelijk niet betrouwbaar totdat het hcg uit je lichaam is. het kan dus of wel een naderende ovulatie zijn, nog positief door je miskraam of al reageren op een nieuwe zwangerschap. 
Ik hoop natuurlijk het laatste voor je, houd je ons op de hoogte! 

Terug
Bovenaan