wie ook op het wachtbankje? NOD rond 26-7

Wat vervelend van je miskraam, hoe gaat het met je? Was je lichaam snel weer de oude?
mijn menstruatie kwam na de miskraam na 38 dagen en heb nu ovulatietesten gebruikt en daar zat een positieve bij dus wist bijna zeker dat mijn menstruatie bijna zou komen, ben vanmiddag test wezen halen en die is positief ?
we zijn echt heel blij maar vind het ook zo spannend nu

Super!! Voor nu alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

Ik heb zelf in oktober2020 en december2020 miskraam gehad.. sindsdien eigenijk best veel last van gehad mentaal.. we proberen het nu denk ik al wel weer een jaar, maar er mocht tot nu toe nog niets wezen. Ik ga morgen ochtend testen!

Ja, deze is negatief. Maar uit ervaring is m'n test past positief op m'n nod. Dus we wachten fijntjes af.

Ja de verloskundige zei ook dat het gewoon pech hebben is.

@lelietje, wauw gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel weer gelukt is. Mijn cyclus kwam gelijk weer terug na 28 dagen. Had er vooral ook mentaal last van. Nu natuurlijk weer heel spannend. 
@mamavanes, ja bij mij zijn de testen al positief en lopen lekker op. Jij nog even geduld hebben dus. Ga je dinsdag pas opnieuw testen? Hoop zo voor je dat het raak is! 

Wat goed!!! Ook alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Hier echt net licht roze slijm verlies (sorry voor de details)
Ik wacht maar fijn af tot m'n nod :)

Vandaag ongesteld geworden pffff. Volgende maand is man precies rond eisprong een week weg :( 
Hoewel ik eigenlijk nog niet echt precies weet hoe mijn cyclus verloopt. Mei gestopt met pil. Dit is tweede 'echte' menstruatie dus tja. . Is pril allemaal maar wel balen toch. 

Terug
Bovenaan