wie ook pas zwanger?

A

Anoniem

Guest
ik heb vorige week een positieve zwangerschapstest gedaan.
Ik ben nu zwanger van mijn tweede, en zou zo'n 6 weken zwanger zijn nu.
morgen mijn eerste bezoek aan de gyn.

Zijn er nog meer mamma's (in spe) die pas zwanger zijn en zin hebben om te kletsen over het wel en wee rond de zwangerschap?

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik ben Mar en ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger van ons derde wondertje. Maandag 18 december heb ik een afspraak bij de gyneacoloog voor de eerste echo. De misselijkheid is wel een beetje toegeslagen nu. Hoe voel jij je?

Groetjes Mar.

Hoi,

Ik ben ruim 8 weken zwanger van een tweeling! 2e zwangerschap maar eerste keer dat ik de 8 weken red. Ik ben onder behandeling in het WKZ in Utrecht en 16 juli uitgerekend al zal dit eerder zijn aangezien het een tweeling is.
lfs ing

Hoi allemaal,

Ik ben ook net zwanger, vandaag 6 weken en 1 dag!!
Het is mijn tweede zwangerschap, heb ik juni dit jaar een miskraam gekregen na 11 weken en 2 dagen.

Ik ben 1 augustus uitgerekend en ben heel zenuwachtig!!! Blij en hoop dat het dit keer goed gaat!!!

Succes met jullie zwangerschap!!

Groetjes Diana

Hoi allemaal,

Ik ben ook net zwanger, vandaag 6 weken en 1 dag!!
Het is mijn tweede zwangerschap, heb ik juni dit jaar een miskraam gekregen na 11 weken en 2 dagen.

Ik ben 1 augustus uitgerekend en ben heel zenuwachtig!!! Blij en hoop dat het dit keer goed gaat!!!

Succes met jullie zwangerschap!!

Groetjes Diana

Wat gezellig zeg!

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Wat een boel miskramen al geweest zeg! :(
Ik heb in april 2005 ook een miskraam gehad met 11w2d.
En een gezonde dochter natuurlijk van alweer 4 jaar!

Ik voel me eigenlijk fantastisch!
Geen last van kwaaltjes, op het vreselijk moe-zijn-na...
Gisteren eerste afspraak bij de gyn al gehad, helaas was er nog weinig te zien, alleen dat er een vruchtje zit in de baarmoeder (dus geen buitenbaarmoedelijke zwangerschap).
Zelfs het hartje was nog niet actief, dat was erg jammer.
18 December mogen we weer komen en ze verwacht dan meer te zien/horen.

vanmorgen moeders voor moeders gehad, en ze had nog nooit zo'n positieve test gehad in dit stadium van een zwangerschap!
Wel leuk om te horen!

hoe voelen jullie je?
Weet jullie omgeving het al?
Uit welke provincies komen jullie?

Liefs,
Nathalie.

Hoi mamanathalie,
Ik heb gisteren een positieve test gehad. Ben nu ongeveer 4 weken en 3 dagen. En als ik het zelf doortel, dan ben ik 14 augustus uitgerekend. Ik kom uit een grote familie met dus ook veel verjaardagen en ben nu dus uitgerekend een dag na mijn vader en 2 weken voor de verjaardag van mijn zus. Dus het kan nog lachen worden met een dubbele verjaardag.... ofwel, een driedubbele, want mijn nichtje is ook op de dag dat mijn zus jarig was geobren...hhhmmmm. Niet zo goed gepland??? Ach, wat maakt het. Hwt is maar 1 dag pers jaar die dan misschien iets minder uitvalt...

Hallo mammaNathalie

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Zelf heb ik vorige week een test gedaan en die was positief. Ik moest er even aan wennen omdat ik al 2 kindjes heb en het niet gepland was. De jongste is nu 11 mnd dus eigenlijk ook nog best wel klein.

Ik ben afgelopen woensdag naar de gyn, geweest. En ik had hetzelfde als bij jouw. Ook nog geen hartje te zien maar wel een vruchtje in de baarmoeder. Over 2 weken heb ik weer een echo en nu maar duimen dat er dan wel een krachtig hartje klopt.

Veel plezier en geniet van je zwangerschap!

Groetjes Mama van Rayen en Milan

Terug
Bovenaan