wie ook pas zwanger?

Hoi zwangere dames,

Ik heb gisteren een test gedaan en er kwam een mooi maar heel licht blauw streepje, ik ben 16 augustus uitgeteld. Dus nog heel pril.
Maar ik ben er ontzettend blij mee, onze wens gaat in vervulling een 2e kindje.

Gezellig hoor dit forum! Laten we er een leuke 9 maanden van maken!!

Groetjes
Mama-Monique

Hoi hoi allemaal
Ook ik ben sinds 7 weken zwanger. Vandaag voor het eerst boven de toilet gehangen. Poeh wat was ik ineens beroerd. Was even vergeten dat dit er ook weer bijhoorde.
Ik heb een zoon van 2 jaar. Ja een echte peuter met alle dwarse buien, maar we zijn dolgelukkig dat we weer zwanger zijn.
Toch vind ik het allemaal weer erg spannend en blijf hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.
ben zelf alweer bijna 13 weken.

groetjes tamara zwanger van 3

Hoi Hoi,

ik heb ook gisteren een positieve test in de handen gehad en ben echt dolgelukkig!

Na 10 jaar nog een nakomertje, een hele grote wens van mij!
Leuk dat we nu via dit forum kunnen kletsen met elkaar dat was 10 jaar geleden wel anders. Toen haalde ik alles uit boeken.

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat, ook voor jullie en als alles meezit deze zomer heerlijk met de kinderwagen kunnen rijden .

Veel liefs Nakomertje
4 weken zwanger, 19 aug uitgerekend van het 3e kindje !

Hallo medezwangeren!

Als ik (voor het eerst in mn leven) een regelmatige cyclus heb gehad van 28 dagen, dan ben ik nu 5 weken en 3 dagen zwanger van onze tweede!

Ik voel me alleen helemaal niet zwanger... Bij de eerste was ik maanden doodziek, nu ben ik niet eens misselijk! Ben erg bang voor een miskraam door te weinig hormoon... Iemand ervaring met erg verschillende zwangerschappen? Misschien stelt dat me gerust..

Hallo allemaal!

Van harte gefeliciteerd natuurlijk voor alle aanstaande mama's! Ik heb net afgelopen zaterdag 2 testen gedaan ( ik geloofde de eerste niet;))en ja hoor,  ik ben echt zwanger! We moeten eerlijk gezegd nog een beetje aan t idee wennen, praten  er veel over.  Het was namelijk niet echt gepland ( ik ben net een jaar samen met mijn vriend). Wie heeft hier ook mee te maken gehad?

Kukie xxx

hoi allemaal die net ook zwanger zijn hartelijk gefeliciteerd.

Heb net een test gedaan en ben ook zwanger en als het goed is ben ik dan uitgerekend op 20 aug. Heb al een meisje van bijna twee. Dit was pas de tweede poging voor een tweede kindje dus erg snel. Ik wist eigenlijk al dat ik zwanger moest zijn heb altijd erg last van van alles als ik ongesteld moet worden en nu voel ik me echt goed alleen een beetje moe, maar dat was ik ook bij de eerst. Nou meiden we gaan er van genieten en voor de vrouwen die zwanger zijn van de eerst kan je zeggen ook al heb je veel kwaaltjes het is het allemaal waard .

gr. nic.

Terug
Bovenaan