wie ook pas zwanger?

Dus ester heb ook een beetje jouw vraag beantwoord, ik heb de eerst ook haast nergens last van gehad en tot nu toe ook van deze zwangerschap nog niet.

Hier nog een dolgelukkige (maar ook angstige) aanstaande moeder.

Afgelopen zaterdag positieve test gehad (van eerste). Ben wel bang dat het verkeerd gaat. We zijn al sinds april bezig. (is eigenlijk natuurlijk niet heel lang, maar voelt wel zo).
Ben nu waarschijnlijk 5weken en 5 dagen. En 10 augustus uitgerekend. Heb volgende week donderdag echo om het werkelijke anatal weken vast te stellen. (Had een onregelmatige cyclus). Heb wel wat kwaaltjes, maar gelukkig niet heel heftig. Misselijk, koud, moe, prikkelbaar.

Heeft iemand hier ervaring met vlokketseten enzo? Ik denk dat wij die kunnen doen (als we willen) omdat in onze familie (m'n 2 oma's) beide een kindje hebebn gekregen met een open ruggetje.

Liefs Yogo

Hallo in augustus uitgerekende mamma's,

Weten jullie dat je ook je eigen forum hebt?
Als je links onder Forum op Zwanger klikt en dan helemaal naar beneden gaat, dan staat daar het "Augustus Forum".
Niet dat ik jullie hier weg wil hebben hoor...

Ik ben in juni uitgerekend en ik kijk gewoon lekker op alle forums mee...

Groetjes, Eva (13 wkn & 2 dgn)

Hallo as. moeders,

Gefeliciteerd allemaal. Ikzelf ben nu 6w5 zwanger van onze vierde!!! Ik voel me prima, heb weinig last van kwaaltjes. Alleen mijn borsten zijn af en toe erg gevoelig en worden al enorm. Ook mijn buik groeit al aardig, duurt niet lang meer voordat mijn broeken niet meer passen, vooral 's avonds. Volgende week woensdag heb ik mijn eerste afspraak bij de vk staan, hopelijk horen we dan het hartje en kunnen we opgelucht ademhalen. Je hoort nog zo veel om je heen dat het mis gaat!!!

Groeten A

Hallo dames!!

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb gister een test gedaan. En 't was positief!!! Ben zwanger van m'n eerste. Waarschijnlijk ben ik zo'n 5 weken ver. Dus 't is nog erg vroeg. Ik heb 't dan ook nog aan niemand verteld (ook al zou ik dat heeeeel graag willen!) Wachten jullie lang met het naar buiten brengen van je zwangerschap? Ach ja.. kan 't in ieder geval vast met jullie delen! Thnx!

Welterusten!

Xx Rodée

ps Moet ik al contact opnemen met  een verloskundige?

Hoi Rodé,

ten eerste van harte proficiat met je zwangerschap!
Leuk hè, zo'n positieve test in het handen hebben.

Ik zat ook met de vraag wanneer je het wel of niet verteld. Ik ben er zelf helemaal vol van en wil het eigenlijk al aan iedereen vertellen.
Maandag heb ik een echo, om te kijken of het een meerling is... .Ik heb nml. al een 2ling en het zit bij ons erg veel in de familie.Zelf vind ik het erg vroeg, 5 weken maar we zien wel of ze al wat kunnen zien.

En wat betreft de verloskundige: mijn huisarts zei dat ik met 8 weken contact met haar kon opnemen.
Log jij je nu ook in bij de Augustusmoeders dan kunnen we daar evt . ook verder kletsen.

Veel liefs , Nakomertje  , 3e kindje

Hallo dames,

ben nu 8 wk en 1 dg zwanger en ben op 25 juli uitgerekend. het is mijn 2de kindje. ik heb een zoon van 9. dus is het wel een tijd geleden voor mij, maar het blijft spannend.

hallo mamanathalie        

Gefeliciteerd allemaal!!!! Wat leuk om al jullie ervaringen en reacties te lezen. Ik ben nu zelf 18 week en 2 dagen zwanger. En dit is mijn eerste. Ik heb mijn schrik momenten allemaal wel gehad. Ik hoop dat de zwangerschap van jullie lekkerder zou lopen dan die van mij. Geniet er van!!

Ben je al veel ziek geweest??

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan