Wie ook voor het eggie in mei???

A

Anoniem

Guest
Na mijn misrekening in april (zie topic vroeg eisprong) hebben we vandaag besloten voor het eggie te gaan in mei. Ik moet nu dus ff wachten tot mijn ongi komt (denk vandaag,want heb krampen en licht bloedverlies).

Wie gaat er ook in mei voor het eggie? Zou het leuk vinden om gezellig hier samen over te kletsen!!

Groetjes Anoek

Hoi Anoek

Ik ga ook voor het eggie in mei. Ben nu net van ongi af dus ik verwacht ongeveer rond 7 mei mijn ei. Dus dan word het weer flink klussen, gisteren op een site gelezen wanneer je moet gaan klussen. Het schijnt te zijn op het moment dat je afscheiding eiwit is dan ben je het vruchtsbaarst omdat dan even later (dag ongeveer) je eisprong is. Dus het is voor ons allemaal (ei in mei) spannend deze maand.
Voor allemaal met een ei in mei heel veel succes.

Groetjes Sharine

Hoi Sharine,

Dacht dat jij al was begonnen,maar leuk; we gaan ervoor in mei!!!

Ik was er ook al achter hoe je je vruchtbare dagen kan herkennen, ha ha!! Heb een goed boek; handboek voor kinderwensers van Marielle Croon. Daar heb ik veel van opgestoken!

Mijn ei is pas ergens rond half mei, dus zit net een ruime week na jou. Ik vind het wel super spannend... Ergens blijf ik me afvragen of ik er echt klaar voor ben, maar denk dat dat wel normaal is, ha ha!!

Klus ze!

Groetjes Anoek

Dag dames,

Wij gaan in mei ook voor het eggie. Maar ik zit weer 1 week later. Eind mei is het voor ons klussen!! Ben al echt af aan het wachten.....
Jullie ook veel succes met klussen.

Groetjes Kleintje83.

Hoi Anoek

Ja dat klopt ik ben al een maand eerder bezig. Maar ja ik was net gestopt met pil dus ik was zowieso benieuwd wat mijn lichaam deed na het stoppen. We hebben wel geklust vorige maand maar ja je weet niet precies wat je cyclus word. Nu was mijn eerste cyclus normaal 29 dagen. Dus nu kun je het iets makkelijker berekener.

Maar ik vind het zowieso heel gezellig om met jullie dames te kletsen.

Groetjes Sharine

@Kleintje: klets gezellig mee! Spannend hoor die eerste keer voor het eggie hé?!! Voor mij is het nog een beetje onduidelijk wanneer mijn volgende eisprong zal zijn, ben namelijk nog steeds niet ongi....We zullen zien!

@Sharine: een maand meer of minder maakt niet uit, we hebben nu een topic waar we lekker kunnen kletsen en spanningen met elkaar delen! Ja, het is wel handig om 1 cyclus af te wachten, want als je zwanger raakt, weet je tenminste hoe ver je bent, maar dat geduld is er meestal niet, ha ha!! Ik ben zelf al sinds oktober gestopt met de pil, maar meer om te kijken of ik dan minder migraine zou hebben en een gelijkmatiger humeur zou krijgen... Ja dus, ha ha!! Mn cyclus was heel regelmatig behalve vorige maand en deze maand, want nog steeds niks hé.... Wel alle klachten, maar komt niks...  Toch ga je dan weer twijfelen ondanks de 2 negatieve testen.... Maar als ik zwanger was geweest, dan was die test nu toch wel al positief geweest lijkt mij...

Groetjes Anoek

Hoi Anoek

Dus de rode  duivels zijn nog niet geariveerd. Vervelend is dat he vooral omdat je test ook negatief aangeeft. Als je aan het einde van de week nog niet ongi bent zou ik als ik jou was toch nog een testje doen. Ik las namelijk op een ander forum dat het nog te vroeg kon zijn, er waren namelijk nog een aantal vrouwen die paar keer negatief testen rond hun NOD maar een week later dikke positief teste. Dus wie weet. Heb nu net zelf ongi achter de rug maar het stelde bij mij niet zo veel voor, heb de hele week nog het gevoel gehad dat ik misschien toch wel zwanger was. Ik zou het wel tussen mijn oren hebben zitten. We wachten nog maar rustig af, wat de volgende ronde ons zou brengen.

Groetjes Sharine

Ja dat heb ik ook al wel gehoord en ook verhalen van vrouwen die negatief testte, maar toch hartstikke zwanger waren.... We zullen zien. Als ik idd eind van de week nog niet ongi ben, zal ik nog wel een keer gaan testen. Toch heb ik wel krampen in mn onderbuik gehad gisteravond, maar ja..... nog steeds niks. Wordt er gek van.... hihihi

Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan