Hoi Lien,
Het is bij iedereen anders wanneer de eisprong plaats vindt. Dat is afhankelijk van de duur van je cyclus. Het staat wel zo goed als vast dat 2 weken na je eisprong je menstruatie begint. Dus bij een cyclus van 28 dagen, heb je 2 weken na je eerste menstruatiedag je eisprong. Duurt je cyclus korter of langer, dan is je eisprong respectievelijk eerder of later. Het is dus handig om je eigen cyclus n beetje in beeld te hebben, dan kan je het voor jezelf goed nagaan! En ja, zoals Sharine ook al zegt, je kan direct na het stoppen met de pil zwanger worden. Enig minpuntje is dat je dan niet precies weet, hoe lang je zwanger bent als het gelijk raak is. Maar daar heb je weer de inwendig echo voor! Dus ik zou zeggen; ga ervoor!!
Verder moet ik nog ff wat kwijt........... Ik word helemaal gek........Nog steeds niet ongi ARGGGGHHHHHHH Op mn NOD 27e en gisteren heb ik een test gedaan en die waren beide negatief. Ik heb nu al 2 dagen krampen/ zeurderige pijn in mn onderbuik, maar er komt niks. Normaal heb ik dit echt maar een paar uur vlak voor ik ongi moet worden.... Snap er niks van.... Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben??? Ik weet het ff niet meer, snap niks van mn lichaam.... zucht.... Wordt vervolgd, ha ha!!
Liefs Anoek