Wie ook voor het eggie in mei???

quote: Anoek77 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2007 18:36:10'));

Na mijn misrekening in april (zie topic vroeg eisprong) hebben we vandaag besloten voor het eggie te gaan in mei. Ik moet nu dus ff wachten tot mijn ongi komt (denk vandaag,want heb krampen en licht bloedverlies).

Wie gaat er ook in mei voor het eggie? Zou het leuk vinden om gezellig hier samen over te kletsen!!

Groetjes Anoek

Oeps, volgens mij drukte ik net op een verkeerde toets.....

In ieder geval,  ik ga ook voor het ei in mei!!  Ben net  gestopt met de pil, en weet  niet precies wanneer ik weer ongesteld word, maar waarschijnlijk week 19. In de week daarna hebben mijn mannetje en ik lekker een weekje vakantie, dus  dan gaan we ervoor!

Succes  voor iedereen!

quote: Anoek77 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2007 18:36:10'));

Na mijn misrekening in april (zie topic vroeg eisprong) hebben we vandaag besloten voor het eggie te gaan in mei. Ik moet nu dus ff wachten tot mijn ongi komt (denk vandaag,want heb krampen en licht bloedverlies).

Wie gaat er ook in mei voor het eggie? Zou het leuk vinden om gezellig hier samen over te kletsen!!

Groetjes Anoek

hallo allemaal ik ben nieuw hier
zal me ff voorstellen
ik ben suus 21 jaar en ik ben samen met me man al 9maand bezig
en daar baal ik zo van!!!!!!!!!!!!!!!
ik moet als ik uit ga van een cyclus vn 28dagen donderdag ongie worden
liever niet  maarja nu heb ik gister echt last van m,n buik en rug gehad maar meestal als ik dat heb wordt ik de dag erna direct ongie maar nu dus nog niet...
nog meer dames die rond donderdag ongie moeten worden

Hallo
Ook wij gaan ervoor in mei.
Ik ben 19 april ongesteld geworden. Ik weet alleen niet wanneer mijn ovulatie kan zijn. Ik ben nog steeds onregelmatig. Het kan tussen 3 mei en 15 mei zijn.
Dus wij gaan al eerder aan de gang. Ben benieuwd.
Leuk om de spanning met anderen te delen. Voor de rest weet nog niemand het. Dit wil ik ook graag zo houden.

Hoi Anoek, en de rest natuurlijk.

Het is inderdaad spannend zo voor de eerste keer. Het duurt nog wel eventjes want ik moet pas volgende week ongi worden en eind mei komt het ei. Als alles goed is. Als je de keuze gemaakt hebt om ervoor te gaan duurt wachten best lang...
Leuk om met jullie te kletsen zo.

Groetjes Kleintje83

Hoi Anouk!

Ja je hebt gelijk, het is beter om een cyclus af te wachten, dan weet je een beetje of je regelmatig bent. Ik ben een paar weken geleden gestopt met de pil, daarna nog 1 keer normaal ongi geworden. We zijn een paar dagen geleden toch maar begonnen met knutselen zonder condoom, want ik kan niet wachten!!! Ben al zo met dit thema bezig, niet normaal. En het is echt leuk om dit met anderen te delen op het forum.

Doei doei!

Terug
Bovenaan