Wie slaapt er nog in een ledikantje?

Lukas slaapt nog steeds in een ledikantje en ik heb niet echt plannen om hem binnenkort al naar een gewoon bedje toe te doen.

Wie slapen er nog meer in een ledikantje? En wat is een goede reden om hem naar een groter bed toe te doen?

Annemieke

Hoi,
Skip slaapt ook nog steeds in zijn ledikant... en ben inderdaad nog (lang) niet van plan hem in een gewoon bed te leggen. De reden dat we daar wel voor kiezen is als hij te groot zou worden voor het ledikant. Hij slaapt nu goed en ben hartstikke 'bang' dat hij in een normaal bed de hele tijd voor onze neus staat 's nachts haha.
Het is namelijk nogal een bijdehandje.... eentje die (volgens ons, maar misschien valt het mee) echt niet braaf in z'n bedje blijft liggen als hij wakker is.
Dus over een jaar of zo, denk ik er weer eens over na. Onze nachtrust is ons veel te dierbaar.
Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Hier slaapt Thom ook nog heerlijk in zijn ledikantje en waarschijnlijk blijft dat voorlopig zo. Voor mij zou het tijd voor een ander bed zijn wanneer hij uit zijn ledikant gaat klimmen. Over een tijdje gaat hij naar een nieuwe kamer (in verband met de komst van zijn broertje of zusje) en dan lijkt het me wel prettig als hij nog wel zijn vertrouwde ledikantje heeft de eerste tijd.
Groetjes Laura

Rebecca slaapt ook nog in een ledikantje en vind het prima.
Toen ze 2 jaar werd dacht ik, leuk ze zou in een groot bed kunnen.
Mijn zusje en moeder komen weleens logeren en slapen op logeerbed bij haar op de kamer, dat bed vond ze reuze interessant en wilde erin slapen.
Ze mocht er in slapen, maar na 5 minuten moest ik boven komen en wilde ze in Lebecca's bed. Een andere keer kwam ze er 5x uit, dus ze is er nog niet aan toe en ik wil het niet pushen. Ze past er ook nog prima in.
Rede om haar in een groter bed te doen is als ze er niet meer in past, of toe is aan een groter bed. Ze mag dat zelf aangeven.
Ze is er wel 1x uitgeklommen...toen hoorde ik een bons en stond ze verward naast het bed te huilen.
Ze vertelde dat ze geklommen was en toen was gevallen, dat doet ze dus nooit meer!!!!
Ze zegt ook af en toe: "Lebecca klimme, dan vallen en huilen, niet goed!"
Dus voorlopig blijft ze lekker in het ledikantje.
Groet, Marianne

Siebe slaapt ook nog gewoon in een ledikantje. Bij Merijn was de reden dat hij een paar maanden voor zijn 2de verjaardag naar een juniorbedje ging, dat Siebe op komst was en we de kinderkamer weer nodig hadden voor hem. NU is dat niet het geval dus blijft hij hopelijk nog even in zijn ledikantje slapen. Hopelijk, want hij groeit momenteel wel erg hard in de lengte, dus mogelijk wordt het een must om hem in een juniorbedje te gaan leggen.

Groetjes Fonske

Linde slaapt al een aantal maanden in een junior-bedje.
De reden voor ons was dat ze erg slecht sliep, en ook wel dat ik het zo gezellig vind!!
Nou gezellig is het, lekker knuffelen en boekjes lezen, maar helaas slaapt ze er niet beter door, minimaal een keer per nacht moeten we eruit (meestal vaker!).
De wallen groeien gestaag dus, hahaha.
Roos lag pas in een groot bed toen ze bijna 3 was, gewoon kijken wat je zelf prettig vind dus.

groetjes Daniëlle.

marek slaapt ook nog in het ledikant Hij heeft er wel al heel lang een zijkant af maar dat was meer ivm erg slecht slapen van hem Dat veranderde ook wel toen hij dus niet meer het gevoel had dat hij "opgesloten" lag Maar straks gaat hij naar de grote kamer verhuizen en dan heb ik zijn bedje eigenlijk dus nodig voor de baby Vrees alleen dat dit dus een probleem gaat worden want hij was het er niet mee eens dat zijn bedje voor de baby werd straks Dus hoogstwaarschijnlijk gaat hij straks dus echt niet slapen in zijn autobed en moet ik er voor een paar maandjes een nieuw ledikantje bij kopen
mira mv marek en 12 weken zw van ?

ook Daniëlle slaapt nog in het ledikantje en zie ik nog niet vlug overgaan in een normaal bed.
toen ik zwanger was van Janneke hebben we eerst ook overwogen een gewoon bed te kopen maar ze ligt er nog zo lekker veilig in in ligt tegen de zijkant aan vaak te slapen. we hebben toen via marktplaats een 2de ledikantje gokocht met een deurtje erin. das erg praktisch, tijdens de zwanger schap hoefde ik haar niet in en uit bed te tillen en klom ze er zelf ine n uit, tijdens het slapen is het duertje dicht, dat wilt ze zelf, als die open is en ik van de kamer ga roept ze ook...mama ooh ooh..open...

volgens jaar willen we haar kamer pimpen van baby kamer naar meiden kamer en misschien dat ze dan een gewoon bed krijgt maar we zien het dan wel..

groetjes Veronique

Terug
Bovenaan