Wie slaapt er nog in een ledikantje?

Marissa slaapt sinds een paar weken in een peuter/juniorbedje. Mijn moeder had van iemand goedkoop zo'n bedje kunnen kopen. Aangezien Marissa in het ledikantje niet echt goed sliep, veel wakker snachts, hadden we zoiets, we proberen het gewoon. Dus het bedje bij ons neergezet en de 1e nacht ging erg goed. Het gaat de ene nacht goed, de andere nacht wat minder, maar dat had ze in het ledikantje ook. Ze komt er (nog) niet uit zich zelf uit. Vandaag via Marktplaats een peuterbedje gekocht, zodat het bedje waar ze nu in ligt naar mijn moeder kan.

Dus voorlopig ligt ze als een prinsesje in het peuterbedje. Wij hadden zelf ook in gedahcten om haar gelijk in een groot bed te leggen, maar nu zijn we ook goedkoop uit en kunnen over 3 jaar ofzo de hele kamer ineens nieuw kopen.

Groetjes Bianca mv Marissa.

Hjerre slaapt ook sinds een aantal weken in een peuterbedje. Eigenlijk wilde ik hem zo lang mogelijk in het ledikantje laten slapen, maar meneer wilt niet meer zo graag slapen 's middags en brak eerst de boel af door te springen en te springen. Het moment kwam tot twee keer toe dat hij dus door het ledikantje heen sprong en dus door zijn ledikantje heen zakte. Toen was voor rmij de maat vol. We hebben toen bij ikea een peuterbedje gehaald. Sindsdien slaapt hij daarin en hij vindt het geweldig. Wanneer hij 's middags niet wil slapen gaat hij eerst lekker spelen op zijn kamertje, lekker rustig en wanneer hij na een half uurtje moe wordt gaat hij vanzelf naar zijn bedje......( soms ook niet hoor)
Voor ons in dit een prima oplossing, maar hoe we dat met Elize gaan doen straks weet ik echt nog niet

Groetjes Hanneke

Mila slaapt ook nog steeds in haar ledikantje.
ik vindt het eigenlijk nog wel prima zo,maar toch gaat ze eind december over naar een nieuwe 'meidenkamer' met een juniorledikant.
Eerlijk gezegd wordt het ook wat krap in de ledikant en straks kan ze lekker op bed lezen en met haar knuffels troetelen..
dus dat vindt ik er wel leuk aan.
Ik vindt het wel weer een mijlpaal hoor,ze wordt zo groot..
groetjes piewie.

hoi hoi

onze sophie slaapt ook nog steeds in een ledikantje...

en dat zal ze ook nog wel even doen, denk ik..

ze vind het heerlijk om te slapen en gaat altijd zonder tegenzin naar bed toe. tevens ligt ze er altijd zo heerlijk dwars of vertikaal in dat we het ook nog wel een veilig idee vinden

als ik mrk dat sophie interesse gaat tonen in een ander soort bedje ga ik er aan denken om een ander bedje te gaan kopen.. of ze moet er opeens uit gaan klimmen oid...

gr tobi

Terug
Bovenaan