Wie slaapt er nog in een ledikantje?

Kian ligt ook nog in de ledikant, maar dat duurt niet lang meer. Helaas!
Meneer is bijna een meter en over een paar centimeter ligt ie klem. En dat vind ik ook een beetje sneu. Dus hier is het een kwestie van moed verzamelen en dan gaat ie over.
Liefs Nelleke

Enzo slaapt ook nog in een ledikant en dat blijft voorlopig ook nog zo.
Hij slaapt er heerlijk in en zolang dat nog is en hij er niet uit gaat klimmen dan vindt ik het zo prima.
We denken erover na om op zijn 3e verjaardag 'm een jongenskamer inclusief 1-persoons bed te geven. Ik denk dat het dan tijd is daarvoor.

liefs
di silva

ja, hier ook nog. Stijn heeft wel al een deken in hoes gekregen om de stap naar een bedje straks kleiner te maken. Nu nog eventjes oefenen met over zich heen trekken. Een juniorbedje lijkt me heel leuk maar daar wachten we nog even mee al hoe wel hij laatst wel zijn hele been over het ledikanthekje zwiepte...

Hiya Annemieke!

Maximus slaapt nog wel in zijn ledikant, maar met een zijkant eraf. Hij kan dus wel zelf in en uit bed. Dit moest want vlak na zijn eerste verjaardag begon hij uit zijn ledikant te klimmen en ik had steeds midden in de nacht visioenen van Max die op de grond lag met een hersenschudding. Dat was niet echt bevorderlijk voor mijn nachtrust :)
In het begin toe ik pas de zijkant eraf had gehaald is Max wel een paar keer uit bed gevallen, maar ik had uit voorzorg een kussen naast zijn bed gelegd, dus dat was geen ramp.
Zijn ledikant is het type dat je met twee verlengstukken kunt ombouwen tot groot bed, maar daar is ie volgens mij nog niet aan toe.

Ajuus, ilja

Yari slaapt al sinds de zomer in een groter bed maar dat was ook sneller dan verwacht hoor.
Elke keer als hij naar bed moest toen het ledikantje er nog stond dan was het schreeuwen en huilen. Dus ik had t idee dat ie niet meer in het ledikantje wilde slapen en dat had ik wel goed. Nadat we het grote bed er neer hadden gezet was het over. Nu gaat hij met plezier naar bed. Heb er geen hekje o.i.d voor en het gaat helemaal super. Hij komt er zelf niet zomaar uit en is er maar 1x uit gevallen.

Hier was het dus al op tijd nodig.

xx Elly mv Yari

Julian slaapt nog in een ledikant; hij klimt er al wel zelf IN, maar sinds hij er met 13 maanden een keer UIT is geklommen (en dus gevallen) doet hij dat niet meer. Maar omdat meneer zo hard groeit zijn we net dit weekend wezen kijken voor een nieuw bed, dat wordt een 1 persoons (ws 220, zodat 1 van ons er bij kan liggen!).
We gaan ws deze week een bed bestellen. Normaal 6 a 10 weken levertijd, nu de feestdagen er tussen door...dus over 3 maanden ligt hij ook in een normaal bed. Vind dat ook wel spannend, zou het liefst een "1 persoonsledikant" kopen, maar ja, die zijn er niet!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ja, Merel slaapt ook nog in haar ledikant.
We hebben al wel een juniorbedje, maar ze bleef daar niet in liggen.
Omdat ik toendertijd net zwanger was en ontzettend moe, zocht ik het niet om iedere 2 minuten naar boven te lopen om mevrouw weer terug in bed te leggen.
In februari komt de kleine, en dan zal ze wel naar het juniorbedje moeten... we zijn benieuwd!

Hihi, zo'n 1-persoonsledikant lijkt me ook wel wat. Alleen misschien een beetje raar zicht als hij straks vriendjes te spelen krijgt.

Nee, Dean ligt nog steeds in z'n ledikant. Er zou een zijkant af kunnen, maar dat hebben we nog niet gedaan. Als ik Dean  's morgens uit bed haal ligt hij nog exact hetzelfde als dat ik hem er in had gelegd. Dus of hij nou heel de nacht blijft liggen of hij trekt zelf het dekbed over zich heen? Hij heeft alleen niet zoveel ruimte meer in bed. Als we naar een groter bed overstappen dan halen we eerst een zijkant er af zodat hij kan wennen aan een open kant.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan