wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

En Taraneh????
Weet je al wat?

Ben zo benieuwd.

Ik had idd ook het idee dat ik zwanger was hoor.....ook al had ik geen verschijnselen, ik "voelde"  het zeg maar figuurlijk.

Balen van je ongesteldheid Martine.....maar nu kan je weer naar de volgende ronde toeleven.

En zonnetje: je blijft maar in spanning zitten zo he?
Ik hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt.....en tot die tijd lekker van de zon genieten, zoals je zelf al zei.

Hier gaat alles goed. Nog steeds geen verschijnselen.
Gewoon genieten ;-)

Ik blijf lezen hoor Taraneh!
Hoop snel op bericht!

Hey meiden,

En mamalena, kun je al een beetje wennen aan het idee dat jullie weer zwanger zijn?
Je hoeveelste ronde was dit nu ook al weer?

Zonnetje, ik kan me zo goed voorstellen dat je geduld op raakt! Je houdt er natuurlijk rekening mee dat het een jaar kan duren voordat je zwanger bent, maar dat je ongie op zich laat wachten is al helemaal niet fijn!! Hoelang moest je wachten van de huisarts?

Hier is de ongie alweer bijna weg. Ik baalde er wel flink van zeg! Ook omdat deze ronde 32 dagen was. En met 30, 26, 32 is het niet echt een regelmaat. Ik vond het wel fijn dat deze ongie niet zo'n pijn deed, vorige maand was echt erge buikpijn!

Gisteravond vertelde vrienden van ons dat ze zwanger zijn en ik was echt oprecht superblij voor ze. Maar ik voelde me toch ook wel heel jaloers en een beetje zielig :-(
Mijn vriend zei stiekem in de keuken: je mag wel vertellen dat we bezig zijn, als je dat wil... Maar dat wil ik niet, anders hebben hun straks het gevoel dat ze niet te enthousiast mogen vertellen omdat wij 'jaloers' zijn...

Taraneh  ik ben benieuwd joh! Laat die postieve testuitslag maar komen!! Ik hoop ook echt dat je gevoel klopt, want als je misschien niet zwanger zou zijn, is het extra balen.

Sitges welkom op het forum! Gezellig dat je meekletst! Spannend dat jullie er ook bijna voor gaat. Je bent misschien al een beetje aan het opvoeden omdat je man al een kind heeft, maar een baby'tje van jullie samen is natuurlijk wel heeel speciaal!
Heb je een speciale reden om drie maanden te ontpillen? De meeste meiden doen het volgens mij iets korter?? Wel fijn dat je dan je cyclus goed doorkrijgt.
Ik heb op internet wel wat gelezen over de kwaliteit van het zaad. Maar het enige wat ik ervan onthouden heb is: niet roken (mijn vriend is nu gestopt!!), matig met alcohol, geen strak zittende broeken, liever geen hete sauna's en gezond eten en voldoende rust nemen.
Leuk dat je in Spanje woont! Ga je jullie kindje ook een Spaanse opvoeding geven en blijven jullie voorlopig daar?

Ben trouwens ook benieuwd hoe het gaat met de meiden die hier al even niet geweest zijn!! Niet stiekem zwanger worden en hier niks vertellen he? Haha.

Oh wat een asociaal lang stuk tekst, oeps.

Martine

Ik ben ZWANGER!!!!!

Vanochtend heel vroeg al gestest en binnen 1 minuut werd het streepje al zichtbaar en met 5 min een duidelijke streep! (kruidvattest)

Het voelt toch dubbel dit hier te vertellen, want ik ben me er bewust van dat er veel dames zijn die nog moeten wachten tot aug en dames waar het niet erg meezit nog. Ik hoop toch dat mijn nieuwtje andere hoop geeft. Het kan echt in 1 keer!

Groetjes,

Taraneh

Gefeliciteerd Taraneh!!!
Echt geweldig nieuws! Het is je gegund hoor. En wat mooi dat je voorgevoel ook echt klopte!
Geniet lekker van je zwangerschap!

Martine

Taranah GEFELICITEERD!!!!
 MamaLena GEFELICITEERD

Ik had weken geleden al moet zeggen het word tijd dat er meiden zwanger raken, Helemaal GEWELDIG ben super blij voor jullie!!!!!!

Zonnetje wat balen zeg, heb je al een afspraak met de gyn?

Sighe (weet je naam niet meer sorry) WELKOM

Ben zo blij voor jullie!! welke ronde was het raak?

meiden geniet er van

Heeeeeej Taraneh: van harte gefeliciteerd meid. Wat gaaf zeg: allebei tegelijk! En ook allebei dat voorgevoel.
Proficiat!

En wat een vreemde gewaarwording he???
Ik vind het ook nog steeds raar......doordat ik drukke peuter rond heb lopen ben ik me er gewoon niet de hele dag bewust van.
En dan ineens bedenk ik me weer "oja, ik ben zwanger, hihi".
(ik ben  31 jaar en dan reageer  ik blijkbaar  nog als een bakvis )

Nou, nu lekker genieten en weer vol spanning naar alles wat komen gaat uitkijken.

Ow, en ook ik moet zeggen dat ik me dubbel voel in mijn enthousiasme, ivm andere dames die nog moeten wachten: ik wil iig niemand tegen het zere been stoten.
Dus bij deze mijn excuses.

Gelukkig is het nog maar een maandje tot augustus!
En dan moet gelijk maar het hek van de dam zijn wat mij betreft: hoe meer zwangeren hoe meer vreugd, haha!

Iedereen bedankt voor de felicitaties trouwens!

Een fijn weekend gewenst allemaal!
Voor iedereen die aan het "klussen"  is: veel plezier gewenst.
En voor iedereen die nog aan het "oefenen" is tot augustus: ook veel plezier gewenst!

Groetjes Leontien

MammaLena en Taraneh, van harte gefeliciteerd!! Wat geweldig zeg.
Geniet lekker van jullie zwangerschap, en vertel ons alles over jullie kwaaltjes en de zwangerschap, dan zijn wij straks ook voorbereid door jullie ervaringen!

Hier nog steeds onzekerheid, nog niet ongesteld en ook geen idee of er al een eisprong is geweest. Zit vandaag al op dag 31, werd vorige twee keer ongesteld op dag 32/33, maar deze keer weet ik het echt niet. Heb wel steeds last van soort menstruatiepijn, maar no red devils te zien.

Groetjes,
Daffy

nog een zwangere onder ons!!
gefeliciteerd!! geniet er lekker van!

quinta,ik heb nog geen afspraak bij de gyn..helaas eigenlijk,
de huisarts wil me pas doorsturen als ik 6 maanden niet ongesteld ben geweest..
weet niet of ik zolang kaan wachten hoor!

daffy,hopelijk word je snel ongesteld dan..of niet natuurlijk en ben je zwanger!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan