Hoi Dames,
Bedankt voor jullie felicitaties! Het voelt nog zo onwerkelijk. Ik moet toch steeds even die test te bekijken of het echt waar is.
Quinta het was al raak in de eerste ronde. Twee maanden ontpilt. Ik heb het idee dat ik mijn ovulatie aardig kon spotten. Ik kon het zien aan het slijm en voelde het in mijn buik. Dat heeft wellicht geholpen.
MammaLena , grappig idd dat gevoel. Ik herkende het van mijn vorige zwangerschappen, maar het is toch 9 jaar geleden dat ik voor het laatst zwanger werd. Verschijnselen die ik heb zijn pijnlijke borsten en helaas bekkenpijn. Heb heftige bekkeninstabiliteit gehad. Ik ben al aan het sporten en ben benieuwd hoe het verder gaat. Ben ook lichter in mijn hoofd, duizelig af en toe. Maar het maakt me allemaal niks uit! Ik heb het er graag voor over . Leuk dat we tegelijk zwanger zijn . Ik hoop dat het groepje zwangeren snel uit mag breiden!
Daffy fijn dat je een positieve ovulatietest hebt. Zet 'm op meid.
Zonnetje dat betekent dat je in september naar de gyn mag? Ik hoop dat je sept niet haalt. Ik zou anders misschien toch tussendoor nog een poging doen om eerder een verwijzing te krijgen. Hou je taai.
Sitges ontpillen is niet echt nodig. Mijn eerste zwangerschap ontstond dwars door de pil heen en alles is goed gegaan. Het is wel fijn als je weet hoe je cyclus verloopt, dan weet je ook wanneer je aan de klus moet . Ook is het handig om te kunnen bepalen wanneer je straks uitgerekend ben, maar dat is ook alleen als je een regelmatige cyclus hebt.
Belangrijk dat je je kindje straks jouw cultuur meegeeft. Het is wat taal betreft ook erg belangrijk dat je je kind jouw moedertaal leert, die ken je zelf het beste. Als een kind een taal goed leert, is het leren van elke andere taal makkelijker, wanneer dit niet het geval is, blijft taalontwikkeling een probleem.
Martine fijn dat je ongie minder heftig was. Ik kan je 'jaloerse' gevoel goed voorstellen. Een hele goeie vriendin van is nu 10wk zwanger. Ik gunde het haar echt, maar het is dan toch ff slikken.. Nu schelen we maar 6 wk. Heel gaaf.
Voor jou een nieuwe ronde. Wie weet weer een korte cyclus.
Ben niet erg bescheiden met deze lap tekst, maar er was weer veel geschreven gezellig.
Groetjes voor iedereen,
Taraneh