wie toch nog spontaan zwanger??

A

Anoniem

Guest
ik vroeg mij af of er ook dames zijn die wel al bij de gyn liepen voor behandelingen maar toch nog spontaan zwanger zijn geworden??
wij moeten zelf a.s. wo voor de 1e afspraak naar de gyn maar heb toch nog zekere hoop dat het spontaan ook nog wel lukken gaat...
ik hoop dat er dan na de onderzoeken in het ziekenhuis er ook niks in de weg zit om spontaan zwanger te worden.

ik hoop dat iemand dit herkent.

groetjes moon

Ik herken dat.

Wij liepen al bij ginecoloog, en bij de laatse afspraak, waneer ze
wilden al afspraak maken voor kijk operatie voor controle van mij
eileiders   voor verdere behandelingen   was ik al paar dagen
overdatum. Toen hebben ze in het ziekenhuis meteen test gedaan en er
zaten zwangerschaaphormonen ni. Dus, er is altijd een kans!!. Zelfs als
je al bijna in de behandeling zit. Blijf maar hopen!!! HET KAN ECHT!!!

Hoi,

Bij mij heeft zwanger worden 3 jaar geduurd. We hebben er bewust voor gekozen om niet de medische molen in te gaan. We wilden namelijk niet dat een kind de reden zou zijn voor ons geluk en vonden dat als je eenmaal bij de gyn loopt je makkelijk geobsedeerd raakt. Maar dat geldt natuurlijk alleen voor ons, iedereen maakt er zijn eigen keuzes in. Toen het na 3 jaar nog steeds niet gelukt was heb ik echt de keuze gemaakt om mijn relatie voorop te zetten en het geluk te halen uit wat we al hebben. Tot mijn grote verbazing   bleek ik toen opeens zwanger te zijn. Misschien door het loslaten, misschien gewoon, ik weet het niet. Maar de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.

Groetjes en sterkte,
Nienke

Wij waren al 2 jaar aan het proberen, maar ik was nog helemaal niet naar een arts geweest. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik naar de gyn gegaan zou zijn.
Tegelijkertijd  zijn we een procedure gestart voor de adoptie van een buitenlands kindje, en nu  ben ik ineens zwanger :) Dus het kan ook gewoon wat langer duren.
De adoptie moet nu overigens een jaar in de wacht gezet worden. Ze nemen daarna weer contact met ons op, want allebei tegelijk is emotioneel veel te zwaar.

quote: Sophija reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-09-2006 09:19:35'));

Wij waren al 2 jaar aan het proberen, maar ik was nog helemaal niet naar een arts geweest.
Tegelijkertijd  zijn we een procedure gestart voor de adoptie van een buitenlands kindje, en nu  ben ik ineens zwanger :) Dus het kan ook gewoon wat langer duren.
De adoptie moet nu overigens een jaar in de wacht gezet worden. Ze nemen daarna weer contact met ons op, want allebei tegelijk is emotioneel veel te zwaar.

oops, sorry, daar ging iets fout
Kan ik dat bericht zelf niet verwijderen? bleeh

Wij begonnen net met de medische malle molen en de eerste standaard testjes waren achter de rug.
En promt die maand ben ik "spontaan" zwanger geworden!

Misschien dat het dus toch iets met "loslaten"te maken had omdat je het gevoel hebt dat er iets aan gebeurd. Maar misschien ook stom toeval.

In ieder geval ben ik nu alweer vanaf maart trotse mama van Merel!

Succes!

Liefs,
Mandy

Wij probeerden al 2,5 jaar en wilden eigenlijk geen medische hulp.

Toen kwam een nieuwe baan en een heerlijke reis in de lente naar Barcelona. VRuchtbare week was al voorbij, dus al wat we daar deden was puur voor de fun en droop na al die keren 'moeten', weer van de romantiek.

En wat denk je? We vlogen zwanger terug.

M

Terug
Bovenaan