Hoi Hoi
Ook ik ben spontaan zwanger geworden, kon het in het begin dan ook niet geloven, heb drie testen moeten doen voor ik het geloofde.
in sept 2004 ben ik gestopt met de pil, ik werd maar niet ongesteld, had toen al wat testjes versleten. Toen heb ik contact opgenomen met mijn huisarts, en het probleem voorgelegd, in overleg hebben we toen besloten dat hij me zo door sturen naar de gyn.
Daar kwamen ze er snel achter dat ik PCOsyndroom had, (maak nauwelijks een eisprong aan). We zijn toen meteen begonnen met medicijnen slikken, en ook dit mocht niet helpen, het was allemaal best frustrerend en spannend. elke maand hoopte ik maar weer dat ik een eisprong zou krijgen, daar zou ik al heel blij mee zijn.
Maar helaas, de medicatie sloeg bij mij niet aan.
Toen heb ik in nov 2005 een kijkoperatie en baarmoederfoto gehad. Gelukkig was daar niks op te zien.
Ik moest toen eens een half jaar afwachten of mijn cyclus op gang zou komen.
Dit was wel het geval, maar was nog steeds onregelmatig, maar was nu tenminsten 1x in de 1-2 maanden, dat was voor mij al regelmatig.
We gingen verhuizen en eind mei dit jaar werd ik weer ongesteld. Moest toen eigenlijk een afspraak gaan maken in het zkh omdat het halfjaar inmiddels verstreken was, maar omdat we een week later gingen verhuizen, besloten we er nog maar een maandje mee te wachten.
Maar werd toen niet meer ongesteld, ik voelde me op een gegeven moment anders, dat ik toch maar eens gingen testen en jawel hoor, ik ben spontaan zwanger geraakt. super gewoon.
Inmiddels ben ik 15wkn4dgn zwanger en voel me uitstekend, alles gaat zijn gangetje, dus het kan zeker weten wel.
Groetjes en veel succes verder met alles. Geef de moed niet op.
Carol