wie toch nog spontaan zwanger??

hoi, tuurlijk kan het altijd nog gewoon.Wij hebben met onze eerste ook bij de gyn. gelopen en ben pas gestopt met de pil en was het gelijk raak .Ik heb helaas een miskraam gehad met 6 weken.En 2 maanden later was het weer raak en ben nu 6weken zwanger   en hoop maar dat het goed gaat.Dus niet de moed laten zakken groetjes

Wij waren hard 'op weg' naar het medische circuit omdat het er op leek dat ik geen eisprong had. Het vooruitzicht van die medische molen, na maanden vruchteloos proberen,  vond ik zo vervelend dat we even een time-out heben genomen en zelfs overwogen om maar  helemaal te stoppen met het proberen.... Het beheerste ons leven te veel, het was niet leuk meer.En toen werd ik zwanger!  

Ik begrijp heel goed waarom je die vraag hier stelt en het is hel goed om optimistisch te blijven en wellicht zelfs om die kinderwens een beetje 'los te laten'. Tenminste dat over dat loslaten hoor je vaker en lijkt ook bij ons  geholpen te hebben.  Maar besef wel dat je deze vraag op het zwanger-zijn forum hebt gezet en dus alleen maar de positieve verhalen zult horen... Hier zul je weinig (geen)  reacties krijgen van de vrouwen waarbij het niet alsnog spontaan gelukt is.
Oftewel, als jij heel zeker weet wat je wil, ga dan naar de gyneacoloog en wees niet al te teleurgesteld als je medische hulp nodig hebt maar pak de hulp aan die je krijgen kan!

heel veel succes!
Janneke

Ook ik ben nog spontaan zwanger geraakt! En wel in de laatste 'natuurlijke' poging, omdat we zouden gaan beginnen met IUI. Na 2 jaar vond de gynaecoloog dat we wel konden beginnen met IUI, ze hebben trouwens nooit iets kunnen vinden waarom het niet zou lukken. Ik in de laatste maand voordat we zouden starten is het dus gelukt. Net of je het dan loslaat inderdaad!!! Ik vind het nog steeds gewelidig en kan het nog moeilijk geloven (heb ook al 3 testen gedaan!). Vind het ook erg spannend allemaal, maar probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten!

Groetjes kim

Terug
Bovenaan