Wij waren hard 'op weg' naar het medische circuit omdat het er op leek dat ik geen eisprong had. Het vooruitzicht van die medische molen, na maanden vruchteloos proberen, vond ik zo vervelend dat we even een time-out heben genomen en zelfs overwogen om maar helemaal te stoppen met het proberen.... Het beheerste ons leven te veel, het was niet leuk meer.En toen werd ik zwanger!
Ik begrijp heel goed waarom je die vraag hier stelt en het is hel goed om optimistisch te blijven en wellicht zelfs om die kinderwens een beetje 'los te laten'. Tenminste dat over dat loslaten hoor je vaker en lijkt ook bij ons geholpen te hebben. Maar besef wel dat je deze vraag op het zwanger-zijn forum hebt gezet en dus alleen maar de positieve verhalen zult horen... Hier zul je weinig (geen) reacties krijgen van de vrouwen waarbij het niet alsnog spontaan gelukt is.
Oftewel, als jij heel zeker weet wat je wil, ga dan naar de gyneacoloog en wees niet al te teleurgesteld als je medische hulp nodig hebt maar pak de hulp aan die je krijgen kan!
heel veel succes!
Janneke