Wie uit Twente uitgerekend in dec 2020?

<p>Hi,</p><p>Het topic van december 2020 staat al best heel vol en ook de Facebook groepen zijn best groot, dus het leek mij leuk om een kleinere groep te hebben zodat het makkelijker te volgen is en je elkaar ook echt kunt leren kennen/ volgen.</p><p>Mocht je het leuk vinden om aan te sluiten, ga je gang! ?</p><p>Ik zal even kort over mijzelf vertellen. Ik ben 29 jaar en als alles goed gaat rond 24 dec uitgerekend. We hebben al een dochter van 4 en hebben eind vorig jaar afscheid moeten nemen van een jongetje na 16 weken zwangerschap ivm een ernstige aandoening waarmee hij nooit zou kunnen leven. Op nieuwjaarsdag had ik weer een positieve test, maar helaas in februari een miskraam gehad na al een kloppend hartje te hebben gezien. Nu dus weer een super spannende en onzekere tijd. 11 mei hebben we met 7.1wk de 1e echo. Daarna iedere week een uitgebreide echo met metingen om de erfelijke aandoening (25% kans) zo snel mogelijk uit te sluiten.  </p>

Hoi, 
Ik sluit mij graag aan ?! Andere topics zitten idd al best vol en ik kom ook uit Twente!

Wat een heftige periodes heb je gehad! Fijn dat je nu zo snel een echo kunt krijgen en zoveel extra controles! Wel een spannende weken voor je, lijkt me..
Zaterdag heb ik een positieve test gehad! Ben nu 5,5 weken zwanger en ben volgens zo'n app uitgerekend op 25 december. Dit wordt ons 3e kindje. Ik heb een dochter van 4 en een zoon van 5. Zelf ben ik 31.

Wat leuk, gefeliciteerd! Heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt?
Inderdaad voor ons wel hele spannende weken, maar we gaan beide nergens van uit, dan is de teleurstelling hopelijk het minst.. 

Thnx! Jij ook ook gefeliciteerd!

De eerste afspraak bij de verloskundige staat gepland op 19 mei. 

Kun je wel een beetje ontspannen? Verliep jouw eerste zwangerschap zonder problemen? 

groetjes Melanie 

Hallo, 
Wat een leuk initiatief van je! 
Ik zag het inderdaad ook dat de topic (dec.2020) erg vol zit..wat super leuk is natuurlijk.
Daarom vind ik het juist leuk idee van jou aangezien je dan met iemand uit de omgeving kunt kletsen. 
Wat heb jij al veel meegemaakt helaas.. 
Super fijn dat je nu snel controle hebt en onder controle blijft!!?

Ik kom ook uit Twente..  en verschil met jullie..is dit mijn eerste zwangerschap. 
Wel hebben we een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.. waar zei eigenlijk nooit het vruchtje van hebben ontdekt. 
Dat was eind 2018. Wat 'gelukkig' vanzelf  is 'opgelost' door mijn lichaam. Bedoel, geen medicijnen en en of operatie.
Dus jullie kunnen voorstellen dat het na lange tijd nu gelukt is.. het ' stressen' kan beginnen.
Ondanks 2 eerdere vroege echo's, is vastgesteld de eerste keer..dat het op de goede plek zit. 
En de 2e echo, vorige week vrijdag 24e april, heel zachtjes het hartje hebben zien kloppen!! ??
Het 'stressen' zit hem vooral in.. dat ik naast vermoeidheid en af en toe menstruatie achtige krampjes en af en toe gevoelige tepels, verder geen kwaaltjes heb.. gezegend zou je zeggen.. maar toch stressvol..zo dubbel. 

Hopelijk kunnen we elkaar door de spannende tijden heen helpen door elkaars berichten te lezen en elkaar te steunen. 
???

Hi allemaal
gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! 
Hier ook een mama uit Twente. 
Ik ben als het goed is tussen 21 en 24 december uitgerekend. Mijn cyclus is/was onregelmatig.
Dit wordt ons tweede kindje. 
We hebben al een zoontje van bijna 1,5 en daarvoor een miskraam gehad. 
Dus de spanning zit er weer goed in.
Op 11 mei heb ik de eerste echo. Zo spannend weer! 

Hoi allemaal,
Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk om dit topic tegen te komen.
Ik ben zelf 31 en in verwachting van mijn allereerste. Ik ben nu 6+4 en ik vind het ontzettend spannend allemaal. Ik heb, op dit moment, de eerste echo op 28 mei. Ik ben zo nieuwsgierig of alles goed is. 
Hoe gaat het met jullie zwangerschapskwaaltjes? Ik moet onzettend vaak naar het toilet, ben overdag misselijk, heel erg moe en bovenal zo ontzettend emotioneel.
???

@Rono Bedankt. Mijn dochtertje is uit een eerdere relatie. Wij zijn beide drager van een erfelijke afwijking die nog nooit was voor gekomen in NL. Ik denk dat het voor ons pas ontspannen is als er het gezond in onze armen kunnen houden.  
@gebruiker 10231914 Jeetje, ook wel een heftige gebeurtenis! Gelukkig is alles nu goed.  

En natuurlijk welkom allemaal en gefeliciteerd! 

Behalve veel moeten plassen (vooral snachts) heb ik eigenlijk geen kwaaltjes nog. Aan de ene kant wel fijn, maar maakt mij wel aan het twijfelen omdat ik dat bij de vorige zwangerschap ook had en die is geëindigd in een miskraam.  

Terug
Bovenaan