Wie uit Twente uitgerekend in dec 2020?

Pittige dag voor jou geweest zo te horen! 

Hoe was je echo!????
Kan me voorstellen dat je heel zenuwachtig was!
En mocht je man mee? 
Ik hoorde vandaag dat ze in almelo/hengelo geen mannen nog toelaten bij de echo..?

Inderdaad dat heb ik ook.. vergeten/niet zo makkelijk om hier te kijken.
Ik zou het wel leuk vinden om bij een besloten fb groep aan te melden.

Ja ik was super zenuwachtig. Mijn man mocht sowieso mee ivm de omstandigheden, maar hij mocht van zijn baas niet mee en is overver geplaatst dus kon sowieso niet mee.
Een kloppend hartje gezien, met een meting voor een termijn van 6.4. Zelf zat in op 7.1 , dus wel een beetje een schok omdat het hier dus ook mee begon toen ze de afwijking hebben ontdekt de vorige keer. Maar dit komt natuurlijk heel veel voor ivm late eisprong / innesteling etc.
Volgende week een nieuwe echo en dan moet de meting minstens 7.3 uitwijzen volgens de gynaecoloog. Het blijft erg spannend dus.
Hebben jullie er ervaring mee dat je minder ver blijkt te zijn dan gedacht ?
In Almelo was ik ook en de mannen bleven inderdaad in de wachtkamer zitten.

En hoe is het verder met jullie? 

Ik heb een facebookgroep aangemaakt. Voor de zekerheid met een naam die nergens naartoe leidt ?
https://www.facebook.com/groups/696333157851758/?ref=share

Hoi allemaal! Ik reageer hier nu op omdat we sinds gisteren weten dat ik zwanger ben. Na in januari gestopt te zijn met de pil, waar ik ruim 12 jaar aan was, ben ik nooit weer ongesteld geweest en was het dus meteen raak. We hadden dit nooit verwacht en waren zo blij gisteren. Maar ook schrokken we omdat er stond 3+, hoelang was ik al zwanger dan? Gelukkig is mijn nicht verloskundige en heeft ze een eigen praktijk. Bij deze praktijk heb ik mij ook aangemeld, hoe leuk is dat?! Toen ik gisterenavond belde, vroeg ze of ik meteen langs kon komen. Het blijkt dat ik nu 6 weken zwanger ben en 2 van de 3 cruciale fases al gehad heb. We hebben een uitwendige in inwendige echo gemaakt, waar we het hartje al zagen kloppen. Zo gek dat eerst het hartje komt en het kindje daar om heen groeit. We zijn vooralsnog uitgerekend op 4 januari 2021. Over 2 weken hebben we weer een echo en kan ze meer zeggen. Ik ben trouwens 24 jaar en kom uit Enschede. Dit is voor ons beide ons eerste kindje.

Welkom! En gefeliciteerd!
Super spannend de eerste! En wat leuk dat je nicht verloskundige is. Als je je even onzeker voelt of toch graag een extra echo wil kan dat vast! 

Hopelijk heb je een fijne zwangerschap. Als je het leuk vind om je aan te melden bij de fb pagina, de link staat een paar berichten terug.

Terug
Bovenaan