Wie uit Twente uitgerekend in dec 2020?

Van harte gefeliciteerd allemaal!! 

Wat leuk te lezen, meerdere mamas to be hier uit twente !!?

Fijn te lezen dat jullie ook niet zoveel last van beroerde kwaaltjes hebben!!??

Ik heb 29 mei weer een echo. ... dan pas weer..?
Dan zit ik als het goed is net 11 weken. Hopelijk mag man lief dan mee naar binnen!!!???
Wens iedereen een goede nachtrust en een fijn weekend!!??

Hey allemaal,

wat een verhalen van iedereen, hopelijk gaat het nu voor iedereen goed.
hier zwanger van de 2de en wel al in november uitgerekend, zou het leuk vinden om hier mee te lezen en praten.
Bij de 1ste heb ik gehele zwangerschap telkens bloedverlies gehad, waar ze nooit een oorzaak voor gevonden hebben. Vorig jaar juli bevallen met keizersnede nadat inleiden niet lukte (donderdags avond naar t ziekenhuis voor 1ste ballon en zondagavond laat is onze zoon met keizersnede gehaald)

@Rono, ja wij hebben beide een andere mutatie van dezelfde afwijking op een  gen. Dus ook niet dat er familie zoudekunnen zijn oid.
@een snoes. Welkom hoor! November is ook prima! Ik wilde eerst november, Deventer en januari doen, maar was bang dat het dan weer een heel vol topic zou worden waar je een dagtaak aan hebt om te volgen ?

Goedemorgen!
 Behalve veel plassen snachts had ik eigenlijk nog weinig last. Maar nu sinds 2 dagen de hele dag door ontzettend misselijk en het gevoel constant te moeten overgeven. In de ochtend en avond is het het ergst, tussendoor op en af.
Maandag 1e echo ?. Ivm onze omstandigheden mag mijn man mee, maar helaas doet z'n baas erg moeilijk en moet ik alsnog alleen..
Hoe is het met jullie?

MaaikeM wat vervelend dat de baas van je man lastig doet! Voor doktersbezoek en dergelijke moet je toch gewoon vrij kunnen krijgen? 
daar valt dit als het goed is ook onder. 

ik vraag me trouwens af of alle partners nu weer mee mogen naar de echo’s. Hier ook maandag de eerste echo. 
maar ik lees wel dat de pretecho’s ook weer mogen inclusief partner. Heb alleen van de verloskundige praktijk nog niets gehoord. Jullie al wel? 

qua klachten ben ik vooral erg moe. 
zere borsten en savonds veel misselijk. Maar gelukkig niet zo erg dat ik echt moet spugen. 
ik heb ook het idee dat mijn buik al iets begint op te zetten. Dat is een stuk eerder als bij mijn vorige zwangerschap. Mijn broeken zitten ook echt al niet meer lekker. 

Wat fijn dat jullie maandag een echo hebben!! ??
Ik snap er niks van... alleen erg moe.. af en toe vallen me na 1 ding te hebben gedaan gewoon de ogen dicht!? 
Gevoelige borsten.. en thats it.
Moet me gelukkig prijzen.. ik weet het.. maar het is wel zorgelijk hoor!! 
We hebben dan een echo gehad 2 weken geleden en daar was zachtjes het hartje op aan het kloppen. Dus hopelijk is het goed gegroeid.. want moet nog tot 29 mei wachten nu.. 
Fijn weekend allemaal!! 
Ben benieuwd naar jullie echo's!!??❤

Super spannend allemaal. Volgens mij mogen partners weer gewoon mee.
Vanmiddag echo, ik ben echt mega zenuwachtig!!
En nog steeds super misselijk. Viel vanmorgen wel even tegen dat m'n dochtertje weer naar school moest. Kost toch altijd wat stressen om op tijd te komen en met die misselijkheid was het wel een opgave. Maar ik ben super blij met de misselijkheid, want het geeft mij ergens wel een geruststelling omdat ik het bij de vorige keer (wat een miskraam werd) niet had. Maar iedereen is verschillend en het is natuurlijk super fijn als je niet misselijk bent! 

Is het wat om een besloten fb groep te maken? Ik merk aan mezelf dat ik nogal eens vergeet om te kijken, bij fb krijg je een melding en niemand kan niet dat je lid bent van die groep.

Terug
Bovenaan