Wie van jullie gaat dit jaar nog voor een 2de kindje?

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,
Welke najaar-2006 mama's willen dit jaar ook voor een tweede gaan?
Ikzelf en mijn man hebben alweer de kriebels en willen in november, als onze zoon 1 jaar wordt, beginnen voor een 2de!
Ben benieuwd wie van jullie ook rond die tijd, of misschien al eerder, weer gaan 'klussen' om maar met oude termen te smijten ;-)
Groetjes, Billie

nee, wij gaan er voorlopig nog niet voor.. mijn lichaam is pas net hersteld. ben hard bezig met aankomen, wat niet echt wil lukken. het lijkt mij niet verstandig voorlopig en ik ben er voorlopig nog niet aan toe..

ik wens jullie heel veel "succes" vind het harstikke leuk voor jullie!!

liefs cis

Hey hoi,

Denk zeker dat wij dit jaar nog gaan beginnen met de 2e.
Heb een zoontje van december en ben na 3 maanden weer gestopt met de pil, had er geen zin  meer in. Dus nu deze maand beetje onveilig gevreeen dus moet ff afwachten of ik ongesteld word. Als dat het geval is ga ik nog 3 maanden aan de persona (computertje om ovulatie te berekenen) en dus na de zomer weer beginnen met een nieuwe baby maken.

Groetjes Fee

Hoi Fee,

Wat leuk nog een mama met kriebels te ontmoeten hier! Ik vind het nu alweer spannend voor straks. Eigenlijk ben ik er net zo mee bezig als met de eerste. Van de eerste was ik meteen zwanger, dus stiekem hoop ik het nieuwe jaar 2008 weer zwanger in te luiden! Ben wel benieuwd hoe onze omgeving reageert op een nieuwe zwangerschap. Zouden ze net zo enthousiast zijn als met de eerste?
Hoop je stiekem dat je nu al zwanger bent of willen jullie echt pas na de zomer weer starten?

Liefs, Billie

He memmies!!!!!!!

Wij gaan eerst niet voor een 2e!! We willen 1st w8en tot Anniek wat ouder is!! Maar at er een 2e komt staat vast maar nu nog ff niet!

xxx mem van Anniek 15-11-2006

Hoi.

Teun is van 18 december en ik zou zo rond zijn 1-ste verjaardag wel voor de 2-de willen gaan (of zwanger zijn) maar papa vind het (op dit moment) nog geen goed idee.
Teun heeft heel veel gehuild en dat begint nu net iets beter te worden,papa heeft dat nog vers in zijn hoofd maar mama is het alweer vergeten haha. Iedereen in mijn omgeving is nu voor de 2-de keer zwanger dus bij mij kriebelt het al wel een heel klein beetje.

Groetjes Mikkie.

Hallo,

Klein geheimpje: afgelopen woensdag de laatste pil geslikt en ik ga nu niet meer beginnen. Vanaf nu kan het dus elk moment weer gaan gebeuren, heel spannend maar ik heb er echt weer helemaal zin in. Ik hou jullie op de hoogte

Carina

Bij ons kriebelt het ook weer
 In de zomervakantie gaan we weer aan de klus!
Onze dochter is dan 9 maanden, moet er wel bij zeggen dat het 1,5 jaar duurde voordat we van haar zwanger raakte, dus we gaan er vanuit dat het niet gelijk lukt.
Maar mocht het wel gelijk lukken dan zijn we superblij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan