Wie van jullie gaat dit jaar nog voor een 2de kindje?

hallo meiden

ik en mijn man zijn al terug volop aan het proberen voor een 2de, ik heb nooit terug de pil genomen, we hadden al voor de geboorte van onze zoon beslist dat we rap 2 kinderen wilden en aangezien ik een schat van een zoon heb die al 2 maanden doorslaapt en heel lief is dat we soms niet merken dat we een zoontje hebben is de beslising rap genomen
Hij  is geboren op 2 november 2006
Ik heb 5 maanden borstvoeding gegeven en 5 mei voor de eerste keer terug ongesteld geworden
Wij hopen dat we rap terug zwanger zijn
het enige dat ik mij terug ontzie is het overgeven in de zwangerschap
wie weet moet ik deze keer niet overgeven we zullen het wel zien
groetjes Tess

Hallo,

Wij hebben er al twee, Sjoerd van 31-01-2005 en Marit dus, van 09-10-2006..., schelen 20 maanden.  Misschien dat we nog wel een derde willen, maar niet voordat Sjoerd naar school gaat.. Het is bij ons nu écht veel drukker dan toen Sjoerd er alleen was, dus nog 1 erbij nu wordt echt te veel... Het is wel heel leuk dat ze relatief weinig verschillen in leeftijd. Ze beginnen nu echt met elkaar te "spelen". Marit vindt Sjoerd helemaal geweldig en ze is nu ook iets minder kwetsbaar dan de eerste 6 maanden. Ze kan nu redelijk zitten en rolt alle kanten op.  

Veel succes allemaal!

groetjes franka

nee hoor ikke nog niet. Ik heb een pracht van een dochtertje en het is nog zo leuk om haar te zien ontwikkelen. k ben bang dat als ik nu opnieuw zwanger zou zijn ik daar erg mee bezig ben en Jasmijn een beetje ''vergeet''
Ik merk wel dat ik jaloers word als ik andere zwangere vrouwen zie. Verder ligt de bevalling mij nog iest te vers in het geheugen...
groeten Elke
(Jasmijn is van oktober)

Ik wil wel, maar man-lief niet!    Als het aan mij ligt gaan we rond Daan zijn eerste verjaardag wel weer van start (nov) maar ik heb hem nog niet zover. Daan is erg onrustig geweest in de eerste maanden en sliep bijna niet! Ja, dat was vermoeiend, maar nu is alles rustig hier. Vandaar dat ik het nu wel weer zie zitten. Afwachten...

Succes iedereen! (ben een beetje jaloers...)
Anita

Hoi, hoi,

Mijn man en ik hebben afgesproken om in november te babbelen of we definitief voor nr. 2 gaan dan word Justin 1 jaar.  Mijn leeftijd brengt wel een bepaalde druk mee want ik word over 3 weken alweer 35 jaar dus ik wil ook geen jaren wachten want het moet ook maar lukken allemaal zwanger worden en blijven is toch een wonder. Momenteel slik ik antidepressiva omdat ik na de bevalling in een behoorlijke dip kwam te zitten  dus zwanger worden is echt uit den boze en door een keizersnede mag ik dit jaar sowieso al niet zwanger worden dus bij ons zal het wel 2008 worden als we er weer voor zouden gaan. Voor iedereen die in het najaar er weer voor  gaan...succes met klussen en ik hoop dat jullie snel goed nieuws mogen brengen.

Liefs,

Puk

hoi allemaal

ikzelf zou wel graag snel voor een tweede willen gaan maar mijn man moet er niets van weten die vind 1 genoeg. errug jammer want ik wil supergraag meer kinderen
maar moet wel van 2 kanten komen.
We hebben nu wel een super jochie   lacht altijd en sliep al vrij vlot door geen enkel probleem met hem gehad.
ik slik geen pil en we doen het met condooms maar echt veilig gaat het niet, zo is de eerste ook gekomen dan maar afwachten he wie weet zelf is hij er ook niet zo precies mee

groetjes maiko1984

Hey Billie

Ja heel spannend allemaal en heb ook een beetje een dubbel gevoel.
Natuurlijk niet zo'n ramp als ik nu niet zwanger ben en zal ik niet heel erg balen maar aan de andere kant weet ik ook weer hoe het was en nu is en dan zou ik dat wel nog een keertje over willen doen.
Moet ergens deze week ongesteld worden en heb wel buikpijn enzo dus heb echt helemaal geen idee wat ik kan verwachten.
Dus weet niet waar ik nu echt op moet hopen hahahahaahha.
Laat je het zeker weten!

Groetjes Fee

WOW! nee hoor ik voorlopig nog niet ben net een beetje gewend zo aan leventje met  Ella (19 oktober 2006) daarbij begin ik eindelijk weer een beetje op mijn oude ik te lijken. voor mij nog even geen hormoon rollercoaster.

Als het ons gegeven is komt er zeker een tweede maar dan mag ella al wel een jaar of drie zijn wat mij beteft. Eerst nog even lekker van al haar ontwikkelingen genieten.

voor alle meiden die al wel weer aan het klussen ;) zijn veel plezier tijdens het klussen  en heel veel geluk toegewenst!

doeiiii lottie

Terug
Bovenaan