wie van jullie had op nod bruine afscheiding en nu dus zwanger

heey meiden

had een vraagje zijn er meiden geweest die bruine afscheiding op hun nod hebben gehad en zwanger bleken
ik heb namelijk zaterdagochtend een heel klein beetje rose en daarna af en toe bij het afvegen wat bruine afscheiding
niet eens genoeg voor een inlegkruisje
heb zondagochtend getest maar was negatief
zou dit nog een inesteling geweest kunnen zijn zo laat??

ben nu 3 dagen overtijd (cyclus van 38 dagen) en ben 7 maanden bezig

xx
 
Hoi

ik zelf heb   twee maal zwaar gemenstrueerd wat later gewoon inestelingsbloedingen bleken te zijn dacht dan ook dat ik zeven weken zwanger was maar bleek bij de inwendige echo die ze zo vroeg altijd inwendig doen ( maar was niet eens meer nodig was vanuit de buikecho die daarna ook er achteraan werd geplakt al te zien allemaal) dat ik  op een dag na 14 weken zwanger was dus kan best zo zijn dat dit een innestelings bloeding was.

groetjes
 
 
zo dat is helemaal raar idd

ik had vanmiddag heel klein beetje bloed maar daarna weer niks meer
neem aan dat ik dus toch gewoon ongi word
pff... laat alleen wel lang op zich wachten en zet ook maar niet door
balen balen balen

xx
 
Ik had dit voor mijn NOD, op de dag van mijn NOD en nog weken/manden na mijn NOD en positieve test.

Bruin bloed is oud bloed. Zelfs als het helder rood is kun je gewoon zwanger zijn. Had ik namelijk ook. Bij mijn oudste kwam ik na 3 maand er ook pas achter dat ik zwanger was. Dacht dat ik steeds ongi was.

xxx Nienke
 
Hadden jullie tussen die bloedingen door dan ook geen gevoelige borsten meer en andere klachten? Ik heb nu ook van die bruine afscheiding, precies op mijn NOD, terwijl ik zo dacht dat ik zwanger was. De laatste twee dagen had ik geen pijnlijke borsten meer, maar zegt dat iets? Eigenlijk heb ik nu geen hoop meer, hoewel het te gek zou zijn als het net als bij jullie toch een innestelingsbloeding is... Monika...
 
Vorig jaar had ik op mijn nod wat bloedverlies. Dus ik dacht dat ik ongesteld geworden was. En de dagen erna ook elke keer een beetje bloedverlies/bruinverlies. Had me er helemaal bij neergelegd dat de 1e ronde niet gelukt was, want mijn gevoel zei dat ik zwanger was (ook al leek me dat onwerkelijk ... 1e ronde zou wel erg mazzel geweest zijn).
De maand daarna had ik 2 dagen na mijn nod een positieve test in handen. Ik was  al een week  erg moe en heel misselijk .....
Met 8 weken zwangerschap kreeg ik een inwendige echo omdat ik zo'n rare pijn in mijn zij had. Het enige wat uit de echo kwam, was dat ik geen 8 weken, maar al 12 weken zwanger was ......... ik stuiterde echt bijna van het bed daar af.

Mijn gevoel was toch waar ........ wel in de 1e ronde zwanger (wat een mazzel) en het bloedverlies is dus een innesteling geweest. Dat had ik bij mijn 1e zwangerschap nooit gehad. Ruben is inmiddels geboren en is nu bijna 4 maanden oud.

Het kan dus heel goed!! Maar goed, het blijft afwachten of het een innesteling is of dat het het begin van een menstruatie is.

Groeten, mam van Laura en Ruben
 
Hai mam van Laura en Ruben, fijn dat het bij jou zo gelopen is, kan me voorstellen dat je even schrikt als er 4 weken bijkomen :). Maar een mooie bevestiging van je gevoel van toen.

Inmiddels is het bij mij echt rood geworden en dus een hele echte ongi. Helaas :( :(
 
ohw jammer monika     op naar de volgende ronde dan maar...
hoeveelste is dat nu voor jou??

ik denk iedere keer weer nou nu word ik echt ongi maar nog steeds niet...
begrijp er niks meer van
gister middag dus klein beetje bloed gezien een druppel en ook niet helder rood en toen helemaal niks meer
en dan vandaag in de middag weer heel vaag rood ook een druppel ofzo en toen een heel klein beetje bruine afscheiding
en nu niks meer...

nou ik wacht dus nog ff verder af

xx
 
Terug
Bovenaan