wie van jullie had op nod bruine afscheiding en nu dus zwanger

En Patries, weet je al iets meer?
Bij onze eerste had ik de test met 4 dagen overtijd gedaan en zag heeeeeel vaag een plusje. Toen na 6 dagen een bij de ha en toen was het super duidelijk.
Bij de tweede heb ik expres 6 dagen gewacht en deze test was overduidelijk.
Na 3 dagen overtijd een test doen kan n.l. iets te vroeg zijn.
Ik hoop voor je dat 'ie positief is. Bij onze eerste had ik trouwens ook wat "oud bloed" en dat duurde een paar dagen. Bij de tweede niets.

Miriam.
 
heey meiden

nee nog steeds niet ongi en voelt er ook niet aan te komen
zondag ochtend getest en negatief
vanmorgen ha gebelt en heb volgende week een afspraak
xx


 
Gisterenavond veel buikpijn en vandaag redelijk hoeveelheid bruine afscheiding. Eind volgende week begint mijn menstruatie. Gebeld met de Gynacologie en kunnen twee opties zijn of een eiersprong of eventueel een innesteling. Afwachten dus ...
 
Hallo.



Ik ben al 4/5 week overtijd.

Ik heb bijna 1x in de week een lichte bloeding. En al mijn testen zijn alleen  maar negatief.



Heeft iemand dit eerder mee gemaakt?
 
Ha meiden,

hier ook een gedoe met bruin bloedverlies!

zou op 18 nov nod hebben ( heb wel een onregelmatige cyclus) maar kreeg op 11 nov tot 16 nov iedere dag een heel klein beetje bruin bloedverlies!

ik wist niet wat ik hiervan moest denken,

dacht dat ik ongi zou worden,  maar de kwaaltjes werden meer in plaats van minder.

erg pijnlijke en grotere borsten,

erg misselijk smorgens,

moe en emotioneel.

heb cb test gedaan zaterdag toen ik 1 dag overtijd was, maar die was negatief!

zou het toch innestelingsbloed kunnen wezen? Of hebben jullie meegemaakt dat je dan na het bruine bloedverlies een weekje niks had en dan toch ongi wordt?

of toch even wachten en eind van de week weer testen?

waren jullie toch zwanger of werden jullie ongesteld?

hoop op reacties!!

Grt Alice
 
Hoi Alice en de rest natuurlijk!

Ik lees graag mee... heb op 10 november iui gehad, aanstaande vrijdag zou mijn NOD zijn en mag ik testen. Helaas heb ik vandaag al tweede dag bruine afscheiding (vandaag meer dan gisteren). Zo verrast en verbaasd over, want ik heb echt dat ongelooflijk zwanger gevoel al een week! Grotere borsten, pas in sommige bh's niet meer, enorm moe, emotioneel en soms misselijk.

Nog iemand die hier ervaring mee heeft?
 
Hey Elvira en Alice en de rest natuurlijk,

Dacht ook dat ik zwanger ben, maar nu net bruine afscheiding en wat buikpijn. Mn tepels doen al 1,5week ontzettend pijn, kan huilen om niets en kan elk moment van de dag slapen........
Nu ik al die verhalen hier lees, begrijp ik dat je toch zwanger kunt zijn. As zaterdag verwacht ik mn ongesteldheid, maar die weet ik niet zeker omdat ik net gestopt ben met de nuvaring. Wanneer zou ik dan het beste kunnen testen? Zaterdag? als de rode bloeding uitblijft?

Hoe gaat het met jullie? al wat duidelijkheid?

groetjes Jorien
 
<p style="text-align: left;">Hey meiden,</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb hetzelfde, ben een maand of 4 gestopt met de pil. Nu een week overtijd.. Vanmorgen voor de 2e keer negatief getest. Maar blijf wat bruine afscheiding houden.  Al enkele dag een klein beetje. Ongesteld zet ook niet door... Wat denken jullie?</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>
 
Terug
Bovenaan