wie van jullie had op nod bruine afscheiding en nu dus zwanger

Hallo,

Deze keer had ik dat ook. Ik dacht dat mijn menstruatie eraan zat te komen maar niets bleek minder waar. Omdat ik het zo een rare menstruatie vond heb ik na een week toch getest.

ben nu 16,4 weken

liefs
talke
 
Hoi dames, even een vraagje nog. in mijn inlegkruisje is het niet veel, maar als ik plas, lijkt het wel aardig veel. het is niet superrood van kleur allemaal, maar het lijkt me te veel toch om afscheiding te noemen. Ik heb het nooit echt zo rood. Dus geef ik het voor deze ronde maar gewoon op. Hoewel ik wel heel sterk het gevoel heb dat ik wel zwanger ben geweest tot en met zaterdag of zo, of is dat een gek idee? Maar er zal wel iets niet helemaal in orde geweest zijn en dan is het misschien maar beter zo?

 Misschien ga ik nog wel even naar de huisarts volgende week...
 
Hoi Patries, fijn dat er bij jou nog geen tekenen zijn verder. Dat geeft goede hoop toch? Ik help het je hopen! Ik ga nu naar de 5e maand na het stoppen met de pil, maar vorige maand hadden we pas voor het eerst in de buurt van de vruchtbare dag geklust. Dus waar klaag ik over, he?
 
nou hopen voor jou volgende maand meer succes

vandaag alleen een druppel heel licht bruin over de hele dag het word dus weer minder...
nou begin ik toch wel weer een beetje hoop te krijgen
zit nu op dag 43 en ben 5 dagen overtijd

wacht morgen nog even af en anders nog maar een keer testen

ooh... wil geen valse hoop krijgen, leek echt onmogelijk dat ik zwanger was na negatieve test en dan ook nog een klein beetje bloed
maar ja...

ik hou jullie op de hoogte

xx
 
nou die ongi komt niet meer hoor...
vandaag alleen nog maar witte afscheiding
heb af en toe wel nog steeds steken in me buik maar geen ongi krampen
ook ben ik veel moe (misschien ook door werk maar toch)
binnekort nog een keer testen

xx
 
Vervelend he! Die onzekerheid! Ik weet precies hoe het voelt. Het zou ook kunnen dat je deze maand gewoon een lange cyclus had. Dat had ik ook, dus innestelingsbloeding komt dan op dag van nod en is dus geen mnstruatie. Het is alleen ff wat latiger bij het uitrekenen van  je vermoedelijke bevallingsdatum. Maar met een echo kunnen ze het heel precies bepalen.

Ik hoop dat je snel een positieve test hebt!  
 
Terug
Bovenaan