wie van jullie heeft iets van de innesteling gemerkt?

heey meiden

even een vraagje, vroeg me af wie van jullie allemaal hebben gemerkt dat ze een innesteling hadden
bloedverlies bijvoorbeeld...

ik zit nu in de 6e ronde en zit nu op dag 33 ga van 38 dagen uit
dus dan moet ik de innesteling nu wel gehad hebben

voel me wel lekker beroerd vandaag, gister ook al een beetje
erg misselijk en chagrijnig

maar goed afwachten...
xx
 
Hoi Patries,
Ik heb helemaal niks gemerkt van de innesteling. Tenminste niet bewust. Het kan dus best dat ie geweest is en je niks gemerkt hebt.
Succes met wachten!!
grts, daantje
 
Hoi Patries,

Achteraf heb ik  de innesteling wel gevoeld. In de maand dat manlief en ik  besloten hadden naar de HA te gaan en door omstandigheden maar 2 keer hadden geklust voelde, ik zo,n  6a7dgn voor mijn  NOD een vreemde soort kriebel. Ik weet het nog goed want  ik kwam van sport terug en zat net even op de bank. Toen voelde ik onder in mijn buik een  kriebeltje waar ik een beetje om moest lachen.  Mijn vriend vroeg wat er was maar ik kon er niets van zeggen. Toen ik een week later  bij de HA  zat en een verwijsbrief kreeg voor verder onderzoek was ik dus al zwanger alleen wist ik het nog niet. Toen ik 2 dagen overtijd was heb ik een test gedaan en die werd gelijk positief. En toen kon ik achteraf zeggen wat die kriebel was geweest.  Het was dus een gevoel die achteraf op zijn plek viel. Inmiddels ben ik bijna 36 wk zwanger van ons 1e kindje en  over een aantal weken mogen we gaan kijken wie mij zo  kriebelt want dat die hij/zij nog steeds hihihi.

Liefs Linda  35,6wk
 
haha grappig
ja vaak is dat het achteraf pas op zn plek valt
ik heb ook wel wat krampen en steken de afgelopen 2/3 dagen gehad maar of dat iets is idd??
bedankt voor de reacties iedergeval

xx
 
Hallo,

bij de eerste heb ik het (inderdaad achteraf) zeker gevoeld. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden (voelde als kramp maar dan heftiger). Ik heb ook langere tijd gevloeid.
Toch bleek ik zwanger te zijn!
Natuurlijk was ik in het begin  bang dat het mis was maar het vleoien stopte en ik  heb nu  een prachtige zoon..!

Succes, Ellen
 
Hallo,

achteraf gezien heb ik het denk ik wel gemerkt. Ik had menstruatie-achtige pijn en aangezien mijn menstruatie een maand eerder ook onverwacht een paar dagen eerder was gekomen, dacht ik dat ik ongesteld zou worden. Maar het kwam dus niet maar ik dacht dat het kwam omdat we op een festival in Duitsland waren (uit je ritme enzo). Maar ik had al wel min of meer aan mijn vriend aangekondigd dat ik ongesteld was (want dat kon voor mijn gevoel niet meer lang duren). Toen ik weer thuis was toch maar een test gedaan en helemaal niet op gerekend maar: zwanger! En mijn lief zei: huh, je was toch ongesteld?
Maargoed, zo voelde het dus, als PMS.
Groetjes, José

 
hallo

bij mijn zoontje heb ik totaal niks gemerkt

maar nu bij mijn 2de zwangerschap had ik bloedverlies minder als in een menstruatie en maar 4 dagen ofzo   ook had ik een beetje kramp en buikpijn

maar ik dacht juist dat ik misschien zwanger was geweest en dat het was losgelaten   toen ik eigenlijk naar de dokter wou   dacht ik laat ik een test doen       dat was goed anderhalve week naderhand aangezien wij toen op vakantie waren   en die was positief

groetjes soraya moeder van justin 14 maanden en 18 weken zwanger van de 2de
 
Terug
Bovenaan