wie van jullie heeft iets van de innesteling gemerkt?

Hi Patries, het is vandaag een stuk rustiger. Gisteren te vroeg en dus negatief getest. Ik heb besloten vandaag maar niet te gaan testen en het tot morgenochtend uit te stellen. Heb er twee in huis. Ik vind het nu wel spannend worden, was de hele week zo overtuigd, maar nu iets minder... Nog wel gevoelige borsten en een warm gevoel in mijn buik, maar geen steken meer. Gisteren nog wel licht in mijn hoofd en weinig zin in eten. Dat ging vandaag ook weer stukken beter. Kortom, ben heel benieuwd...  

Bij jou? Is er al nieuws?
 
vanmorgen negatief getest..
maar nog geen ongi wel gister en vandaag heel weinig bruine afscheiding
zet niet door en geen bloed
heb ook helemaal geen buikpijn alleen wat steekjes af en toe
dus nog steeds afwachten...
 
hi patries. ik blijf duimen voor jou en voor mezelf. ook nog geen teken van ongi, en vanochtend vroeg negatief getest. Ik moet elke nacht als het donker is nog al naar de wc, toen heb ik niet getest en om 6.00 uur meestal weer. toen heb ik wel getest en dat was negatief. misschien moet ik vannacht dan maar testen?

Succes!!!!!!!!!!!!!! Monika
 
hallo allemaal.
ik had ook menstruatie achtige kramp, maar de menstruatie kwam niet. haha de week ervoor had ik 3 x gedroomd dat ik zwanger was... ik deed een test en ja hoor,een heeeeeel licht streepje! de dag erna was het streepje al donkerder en begon ik het echt te geloven!! had in die eerste week wel een beetje buikpijn en een soort 'prikjes' in mijn buik. ook vrijwel acuut last van maagzuur. nu ben ik 8 weken zwanger. vind het allemaal reuze spannend.het is de eerste. maandag naar de verloskundige,voor het eerst.
groetjes kathelijne
 
Hi,

ik heb in mijn laatste zwangerschap ben inmiddels bevallen op 15.05 van mijn derde kindje, een zware innestelings bloeding gehad wist dan ook niet dat ik zwanger was toen ik uiteindelijk er na drie maanden achter kwam (bleef gewoon op de normale menstruatie tijden vloeien dus had geen idee) toen mijn menstruatie eind oktober 2006 niet kwam rekende ik op 7 weken zwangerschap uitgerekend vanaf mijn laatste bloeding maar in het ziekenhuis bleek ik al 14 weken zwanger te zijn dus 3,5 maand en van een tweeling waarvan er ook een door die reden overleden is omdat ik zware betablokers slikte omdat ik niet wist dat ii zwanger was de afspraak met de gyno was als ik merkte dat ik zwanger zouden de medicijnen veranderd   zouden worden naar medicijnen die in een zwangerschap geslikt kunnen  worden zonder  schade aan een kindje toe te brengen  een maand later en de zware bloeding was waarschijnelijk het geval omdat ik zwanger van een tweeling was geraakt ben al moeder van een zoon van 15 en dochter van negen maar dit had ik niet eerder meegemaakt hier was het menstruatie stopt en was zwanger met deze laatste zwangerschap was dit dus niet het geval.

groetjes
 
Terug
Bovenaan