wie van jullie heeft iets van de innesteling gemerkt?

Hallo, ik weet nu vanaf vrijdag dat ik zwanger ben.... nog niet zo heel lang ik kon pas rond de 30ste testen (als ik van mijn eerste cyclus uit ga van 33 dagen) dit was mijn tweede cyclus en hop zwanger.. Heb nu ook het gevoel dat ik ongesteld moet worden en steken al paar dagen. Misschien de innesteling geen idee wat het anders moet zijn. Heb geen bloedverlies.

Ik heb vroeg getest omdat ik er een aantal van matcare had liggen en dacht ach 1 meer of minder.. nou ja toen zag ik een heeeeeeeeeel licht streepje verschijnen. De volgende dag al donkerder.. erg leuk!! ook spannend.. de natuurlijke onzekerheden komen opzetten.. kan ik het ben ik er klaar voor. ben ik wel een goede moeder... etc.

Liefs Deleve
 
Deleve, van harte gefeliciteerd! En die twijfels schijnen heel normaal te zijn, heb ik veel gelezen. Dus maak je geen zorgen over je zorgen :).

Patries, ik denk ook niet dat ik kan wachten tot dinsdag. Ik ga het zondag proberen. Ik heb nog een test in huis. Als die negatief is koop ik maandag een nieuwe en ga ik dinsdagochtend testen. Ik duim alvast voor jou ook!
 
hoi patries, de buikpijn is wat minder (jammer genoeg, ooooooohhh wat zeg ik nou) maar mijn borsten zijn nog wel gevoelig. heb er nog steeds vertrouwen in...
ik hou je op de hoogte!!!!
 
heey nou mijn buikpijn is ook minder gelukkig want ik had echt 2 dagen ofzo heel erge buikpijn
nu alleen bij vlagen en erge rommelende darmen
ook beginnen me borsten vanaf vandaag opeens pijn te doen
zit nu op dag 37...
ben zo benieuwd....

xx
 
Terug
Bovenaan