Wie van jullie (ook ex schrijvers van dit forum) is uiteindelijk zwanger geraakt door behandeling??

ik zie dat je nog meer wilde weten...
het was onze 5e IUI poging.
Wij zijn onbegrepen onvruchtblaar verklaard?! Van onze dochter was ik met 2 maanden al zwanger, nu dus pas na 2,5 jaar. IK heb met alle 5 de IUI pogingen hormonen gespoten (gonal-f).
Meid nogmaals heel veel succes, hopelijk mag je ook snel zwanger zijn.

Deze berichten zocht ik :D Klinkt goed.. Heb er helemaal zin in. Zelfs als er een 4e of 5e of zelfs 6e IUI voor nodig is... :D

We houden de moed er in!

Thanxx

ik ben 5 jaar geleden zwanger geraakt na de tweede icsi poging en onze dochter word in november 5 jaar.
nu na de eerste poging icsi 37.5 week zwanger van een tweede dochter.
oorzaak bij ons is heel slecht zaad. de ene helft is dood en de andere helft zwemt niet tot nauwelijks.
wij zijn meteen begonnen met icsi, omdat de gynaecoloog geen nut zag in iui en ivf.

Ik snap precies wat je bedoelt PrinsesL. Ik zie ook regelmatig berichtjes over de 7e of 8e IUI poging. Als je echter naar fora kijkt die specifiek over deze techniek gaan, zul je versteld staan hoeveel vrouwen op die manier zwanger zijn geworden. Probeer positief te blijven! Ik duim met je mee!

Liefs,
Roos

Eigenlijk een erg goede vraag! Vroeg het me namelijk ook weleens af. Ik ben het vertrouwen in IUI al een paar maanden kwijt. Onbegrepen onvruchtbaar verklaard. Allebei kerngezond en een perfecte cyclus met natuurlijke eisprong. Had al gevraagd of we door konden naar IVF. Lees daar ook meer succesverhalen over, maar dat liet ze niet toe. De kansen met IUI zijn nog steeds erg groot, volgens haar. Ook mijn man heeft volledig vertrouwen in de IUI behandelingen, dus ja..... Ik probeer positief te blijven :) Nog 2 pogingen te gaan en dan stromen we door naar IVF.

Veel succes!!!

Liefs!

Hoi

Wij 3 jaar bezig, onverklaarbaar niet natuurlijk zwanger, 4 IUI gehad (vond ik geestelijk te zwaar), nu 2e IVF behandeling gehad en nu 10 weken zwanger!

Tja artsen zijn voorzichtig met slagingspercentages. En het is ook moeilijke. Ging vol vertrouwen in de eerste IVF behandeling in en die was echt prut achteraf. 2e stuk beter, met een goed resultaat.

succes
liefs Han

Lieve Prinses,

Ik lees nog regelmatig mee op dit forum omdat ik me er nog steeds thuis voel en nog geen afstand van kan nemen. Toevallig dacht ik net om een berichtje achter te laten om ieder van jullie een hart onder de riem te steken omdat ook ik vind dat er de laatste tijd weinig goed nieuws berichtjes zijn.....

Het is ook allemaal niet makkelijk en mega slopend maar ook hier een succes verhaaltje. Wij hebben een dochter van inmiddels 4 op de "natuurlijke" manier mogen krijgen en ben inmiddels dik 28 weken zwanger van een tweeling na de 2e IUI poging. De oorzaak van het uitblijven van een zwangerschap lag uiteindelijk bij het feit dat ik schade op had gelopen bij het herstel van de sectio van mijn dochter destijds. Een experimentele baarmoeder operatie en 2 IUI pogingen verder heeft ons de wondertjes gebracht die nu in mij groeien.

Persoonlijk heb ik het traject niet mega zwaar gevonden (de operatie wel) maar het IUI traject eigenlijk niet. Nu is het bij ons bij de 2e keer gelukt maar van het spuiten heb ik nagenoeg geen last van gehad.

Ik wens jullie allemaal mega veel succes en blijf gelopen in wondertjes want die bestaan echt!

Dikke x

Terug
Bovenaan