Wie van jullie (ook ex schrijvers van dit forum) is uiteindelijk zwanger geraakt door behandeling??

Fijn om toch de vele succes verhalen te lezen!! Word er weer even helemaal positief van!
En wauuwww moeska een tweeling!!! Geniet er van zeg! Fijn zeg!
En de andere zwangeren wat een wonder allemaal zeg...!

Ik hoop dat er snel meer positieve berichtjes komen op de site! Dat mag wel weer even...!
Duim voor iedereen die bezig is!
Ben blij met jullie medeforumers, ook al wens ik voor iedereen dat ze hier snel weg zijn!!!

Liefs!!

Ik ben na 6 IUI pogingen zwanger geraakt van de 1ste ivf poging en heb nu een wonder van een zoon (10mnd) en gaan deze maand beginnen met behandelingen voor een tweede (direct ivf)

Ik ben na de eerste iui zwanger geworden na 2,5 jaar wachten...
Geen gekke dingen te vinden dus zeg maar waarom het niet lukte maar
Vrijdag de dertiende geinsemineerd en het heeft gewerkt!
Succes allemaal en ik hoop dat het jullie lukt!!!

Eerst 3 rondes clomid. 1 ronde pauze.  (Verplicht)

Daarna was het de vierde ronde raak met puregon spuiten en pregnyl en gelukkig zelf "klussen".

Ik heb/had pco

Fijn om deze verhalen te lezen! als er nog meer mensen hun ervaringen willen delen, graag! Zaad van mijn vriend blijkt niet heel goed te zijn en we gaan nu na 1,5 jaar zelf proberen direct naar icsi. Dat is wel even schrikken. En ik hoor dan ook graag jullie ervaringen. Fijn om te weten dat zoveel wel zwanger zijn geworden.

Mensen die niet zwanger zijn geworden, ook welkom om te reageren. Ik hoor het liefst zowel de goede als mindere ervaringen.

Lieve meiden ik wil jullie graag een tip geven, die krijgen jullie misschien vaak en ongevraagd maar ik wil jullie deze niet onthouden: verdiep je eens in acupunctuur. Zeker de mensen die onverklaarbaar onvruchtbaar zijn.. Ikzelf heb geluk gehad, na een jaar proberen waarvan maar 5x gemenstrueerd en waarschijnlijk zonder eisprong ben ik tijdens het onderzoek traject (met mijn vriend was alles goed) begonnen met acupunctuur. Mijn cyclus verbeterde van 75 naar 40 naar 35 dagen.. althans.. die laatste gok ik want ik ben na 2 behandelingen niet meer ongesteld geworden en ben nu 7 weken zwanger. Heb ook de uitslagen van de onderzoeken gehad en die waren goed, de gyn vroeg wat ik in de tussentijd had veranderd en het enige wat ik me kon bedenken was acupunctuur. Het is zeker de moeite waard! Hopelijk heeft iemand hier iets aan! Heel veel succes!

Zwanger geworden na ICSI. Uiteindelijk is dat een miskraam geworden na 11 weken. Nu op het wachtbankje van me enige en laatste cryo...

Terug
Bovenaan