Wie verteld?

Hoi,De ouders en zussen en een vriendin van mij heeft het geraden. Voor de kinderen wilden we het eerst stil houden maar dat is niet gelukt. Eigenlijk best al wel veel zie ik zo. Maar we hebben eigenlijk bij alle zwangerschappen gelijk het nieuws verteld. We hebben wel aan de meiden gevraagd of ze niet gelijk aan iedereen het willen vertellen en tot nu toe hebben ze dat ook nog niet gedaan. En jullie? Liefs Linda,
 
Ah leuk toch! :D

Wij hebben het aan mijn ouders en schoonouders verteld. En de opa van mijn man.. die toevallig bij mijn schoonvader was. En 3 goeie vrienden. Verder eigenlijk niemand..
kan niet wachten om het aan iedereen te vertellen!!

Hebben echt hele leuke en lieve reacties gehad. Ik heb overal staan janken haha :)
 
Hallo allemaal

Hier een beetje hetzelfde de mensen die dicht bij ons staan weten het. Mijn dochtertje van 5 weet het ook. Ze hoort iedereen praten dus was niet echt lang stil te houden. Wel uitgelegd dat het nog een geheimpje is waar ze zich tot nu toe prima aan houd.
De overweging was bij ons ook dat als het mis zou gaan je dit met sommige mensen toch wil delen...

Ben benieuwd hoe lang het stil te houden is. Heb normaal een redelijk strakke buik en nu de derde komt zet deze erg snel uit!
 
Ik heb echt de grootste moeite het voor me te houden.
Mijn ouders en mn broertje weten het en ook 2 vriendinnen. Ook mn baas weet het, die heb ik het vertelt voor het geval dat... Dan is het fijn als mensen het weten en je geen uitleg hoeft te geven.

Verder wacht ik echt tot de 12weken
 
Ik heb het gisteren op mijn werk verteld (de dag na de 1e termijnecho) Iedereen reageerde gelukkig positief. Ik zag er nogal tegenop, want ik werk in een 'mannenorganisatie' en er zijn op onze afdeling nog nooit vrouwen zwanger geweest. Mijn manager zei ook: "hahaha, ik moet er nog wel even in gaan duiken om te zien hoe het allemaal werkt met de regels enzo." Maar verder was hij erg blij voor me en vond het prettig dat ik het nu al vertelde, zodat hij tijdig naar vervanging kan zoeken ten tijde vh verlof. Ik heb nog niet gezegd dat ik misschien wel een dag minder wil gaan werken, dat komt nog wel. :p

Nu hebben we het inmiddels ook aan andere vrienden en bekenden verteld.
 
Grappig he dat mannen het eigenlijk best leuk vinden voor een vrouw.
Wij zijn druk bezig met het iedereen te vertellen. We zitten op de 12weken en hebben er alle vertrouwen in.
Heerlijk om het gewoon aan iedereen te vertellen.

Nog een leuke site voor de mannen. Al vond ik het ook erg grappig. www.dezwangereman.nl
 
wij zitten ook op de 12weken en best wel alle familie en goede vrienden weten het de rest zullen er wel achter komen hihi wij hebben ook alle vertrouwen in
 
Terug
Bovenaan