Wie verteld?

Leuk leuk leuk :D

Hier al bijna 10 weken zwanger, nu weet iedereen het haha. Kan het gewoon niet meer voor me houden. Vooral omdat veel mensen weten dat we in het ziekenhuis hebben gelopen voor behandelingen. Dus er wordt veel naar gevraagd

jaah het is leuk hoor geweldig ervaring vind ik zelfen ik kan het ook niet meer voor me houden omdat ik nu al een buikje heb:$ hoe maken jullie het verder?misselijkheid enz?

Jaa ook ik krijg al een buikje haha, zo schattig.
we hebben ook echt super veel kaartjes en knuffeltjes van mensen gekregen.

Ben de laatste week erg misselijk geweest. Heb woensdag en donderdag niks binnen kunnen houden. En sinds vandaag medicijnen van de huisarts gekregen tegen de misselijkheid. Moet zeggen dat die goed helpen!

hoe is het met jou @happy21 ?

met mij gaat goed hoor ik ben bijna niet misselijk meer alleen heel soms bij sterke geuren verder totaal niet ben er echt blij mee alleen last van de hooikoorts verder geen probleem alleen soms steekjes in buik als ik nies maar ik lees om sommige forums dat het normaal is

hah ja inderdaad:p
vind et wel veelste lang wachten om de kleine weer te bewonderen duurt lang en vind de zwangerschap zo spannend kan niet wachten tot de maanden voorbij gaan eind van de maand zal ik de eerste spulletjes ook halen en hoe zit met jou ? @Bosbesje ?

@happy21 wanneer heb je je volgende echo? Toch niet met 20 weken pas?
wij mogen over 10 daagjes weer even spieken :D

ja denk dat we vanaf volgende maand ofzo alles langzaamaan gaan verzamelen

Terug
Bovenaan