Wie verwacht er half februari een tweede kindje?

Hallo,
wij hebben een zoontje van net 2 jaar en verwachten nu 16 februari de tweede als alles goed gaat.

Wie zit in dezelfde situatie? Of heeft in dezelfde situatie gezeten? (tips zijn altijd welkom!!!)

Groetjes Simonsmama

hallo, allereerst gefeliciteerd natuurlijk!! voel je je goed??

wij hebben een zoontje van nu 14 maanden en als de 2de komt is hij bijna 2 jaar. ik ben rond 7 februari uitgerekend, maar ging bij de 1ste 1 week overtijd dus ik denk dat ik wel halverwege februari ga bevallen ahahhaha...wel leuk hoor!! wil je weten wat het wordt|?? ik wel, maar mijn partner niet, dus dilemma!

succes, liefs sweety

hoi hoi

ik ben waarschijnlijk de 18de uitgerekend...
voor ons is het ons eerste kindje... maar wel al 4de zwangerschap. erg spannend dus allemaal!

groetjes Carina

Hoi hoi!

Ik ben nu moeder van een zoontje die morgen twee jaar wordt en ben 6,5 week zwanger van onze tweede die we rond 11 februari hopen te verwachten. dus wel een vergelijkbare situatie simonsmama! Leuk!!

Groetjes Jolie

Hallo,

Ik heb ook al een kleine meid die zal 2,5 jaar zijn als de kleine geboren zal worden (23 februari 2009).
Kan het nog niet echt geloven.....tja hoe alles straks gaat???

Ik denk dat je jezelf drukker maakt dan dat het straks zal zijn.
Hoe gaan de nachten??als die kleine een flesje moet??huilen...andere kind wakker??

Ach we zullen het zien en het zal allemaal wel goed komen

groetjes Claudia en Maud

Leuk dat jullie in dezelfde situatie zitten en inderdaad erg spannend. Vooral de reactie van de eerste op een nieuwe baby. Gelijk een paar vragen:
- wanneer doen jullie de oudste over in een groter bed? Die van ons krijgt een andere kamer en dan wordt zijn kamer de babykamer. Zal ik hem dan gelijk in een groot bed doen of nog even in een ledikant houden?

- hoe doen jullie dat met de wandelwagen? Zal ik een Kiddyboard of tweelingwagen  kopen of is een kind van 2,5 jaar oud genoeg om te lopen?

- wanneer vertellen het jullie de oudste? Ik heb nu een paar keer gezegd dat ik een baby in de buik heb, maar de eerste keer ging ie voor het raam staan "sssstt baby buiten". Haha verkeerd begrepen dus, maar vanavond gaf ie wel kusjes op mijn buik. Ik vind het zo sneu om hem nu al helemaal lekker te maken terwijl het nog maaaanden duurt.

Ohh voetbal kijken!!

hoi,

Ik heb een dochtertje van 4 jaar! en ik vertel het haar pas als het zichtbaar is. Wat niet meer zo lang gaat duren denk ik. Ik ben op 11 februari uitgerekend, a.s. dinsdag moet ik naar de verloskundige dus dan weet ik precies de datum. Tja mijn dochter was 2,5 jaar toen wilde ze al een groter bed. Ze kroop al eigenhandig uit de ledikant! Dus mevrouw heeft al een "grote"kamer..

Groetjes Therablondi

Terug
Bovenaan