Wie verwacht er half februari een tweede kindje?

Eeeeeeehhhh ff wat antwoorden op je vragen:

1) het grote bed. Wij hebben nu vakantie en gaan de tweede week even naar de ikea om te kijken. Kan ze gelijk testen of ze er makkelijk in en uit kan. Ik wil dan een juniorbed kopen. Wij hebben nu op "haar grote kamer"een logeerbed staan en ze vind het geweldig ...wil er steeds in en doet dan net of ze gata slapen. Tja haar nichtje bleef slepen op dat bed en dat was toch wel een grote prinses...dus nu wil mijn kleine prinses ook wel op dat grote bed slapen. Dus we gaan haar van lieverlee een beetje gewend maken aan het bed en we kijken wel hoe en wat.
2) De kinderwagen...mmmm nog niet diep over nagedacht maar mijn gedachte was inderdaad een kiddyboard. Nu hebben ze tegenwoordig ook al van die dingen met een zitje erop...duur grapje maar wel handig denk ik....dus daar moeten we nog ff naar kijken.
3)zwangerschapsdementie denk ik...wat was nu ook alweer de 3e vraag??
oh ja mijn kleine meid vertel ik nu al dat er een baby in mijn buik zit. Ze snapt het nog niet maar dat komt vanzelf wel.Misschien nog eens op zoek naar een boek met zo;n verhaal...is misschien wle handig om haar voor te bereiden op de komst van een broertje of zusje

Nou groetjes en tot ziens...ga nu ff een week met vakantie...echt ff aan toe.

Claudia en Maud

Hoi ik krijg ook mijn tweede kindje. Als deze kleine in februari komt is mijn zoontje ongeveer 2 weken lang 2 jaar. Oke niet handig maar we hadden er niet op gerekend dat het zo snel zou zijn.
Mijn jongen krijgt in december een stoer kinderkamer voor zijn 2de verjaardag
en voor de kinderwagen hebben wij in de winkel navraagt. Bij burgerhout. We wilde een board. Maar dit werd ons echt afgeraden omdat je kind dan niet goed achter de kinderwagen staat,zelf sta je ook niet goed erachter en je kinderwagen gaat er van   kapot. Ze raden ons aan om te wachten op een goeie aanbieden met een dubbele kinderwagen achterelkaar. Als je namelijk een goeie board koop ben je 50 euro kwijt en een kinderwagen (hij stond daar maar die aanbieding hebben ze vaak) in de aanbieding is 70-80 euro. Iets duurder maar Maar veel makkelijker. Je loopt veel beter er achter.

Hoi!
Wij verwachten ons 2e kindje ook in februari. Ons zoontje is dan 2.5 jaar!!
Waarschijnlijk gaan we eind van het jaar verhuizen, dus lekker een stoere jongeskamer voor hem, en weer een lieve babykamer voor de kleine!!
groetjes

hoi, ik heb een zoon van 12 februari en de 2e komt als het goed is begin februari, dan heb ik dus 2 watermannen. Heerlijk 2 verjaardagen achter elkaar, dat wordt nog wat als ze ieder een eigen feestje willen. Ik vertel het pas als ik ongeveer 3 maanden zwanger ben. Mijn zoon wil dolgraag een zusje, heb al uitgelegd dat dat niet zo werkt, maar ja kinderen denken dat je gewoon kan kiezen. Ben benieuwd wat het zal worden wil het straks wel weten.

Hoi hoi meiden allemaal!!
allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
geweldig!

Ik was een kijkje aan het nemen bij zwanger zijn en had daar topic geopend voor februari 09   maar toen verwees iemand me hier naar toe..dus vandaar kom ik ff kijkje nemen! gezellig!

Ik heb in mei een mk gehad. was toen 7weken.
maar nu ist alweer raak! gelukkig!
Heel spannend natuurlijk, ik ben net 5weekjes...
dus het blijft nog ff afwachten hoe het zal gaan.
al heb ik er wel veel beter gevoel over als vorige ronde
ik ben onwijs snel moe, heb al gevoelige borsten..pff doen soms echt zeer.
en verders soms bij vlagen misselijk en soms ook enorm trek/honger!

We gaan voor de 2de dus. ons zoontje is van sept 06 dus alweer ruim anderhalf en is echt toe aan een speelkameraadje...hihi

Kheb al afspraak met VK omdat ik hoop dat t nu wel goed gaat en niet weer uitloopt op mk.. maar voel er meer vertrouwen is dus hebben goede hoop!

ik hoop hier zo nu en dan gezellig mee te kletsen meiden!
Omdat ik veel moe ben zit ik minder achter de pc en daarom zal ik hier niet heeel super actief zijn maar vind het wel gezellig.

Zijn jullie ook zo moe soms?
ik ga soms smiddags gewoon ff tegelijk met mn zoontje een dutje doen..pff anders kan je me savonds om half 10 opvegen... en dat is ook niet alles.

Nou groetjes maar weer en geniet ervan!
Liefs mamaJM

hier even mn bannertje:

Hai meiden

Onze dochter wordt in september 4 dus die is dan bijna 4,5

We hebben het haar vrijdag verteld na de echo, reactie: ECHT???
toen even stilte. en vanavond toen ze naar bed ging wilde ze een kusje op mijn buik geven.

Wij hebben geen last met bedje doorschuiven enzo: rond haar 2e verjaardag mocht ze in een groot bed slapen. We hebben wel het ledikant nog even in de kamer gelaten voor het geval dat het grote bed ineens toch niet meer leuk meer was.
De kinderwagen geeft dus ook geen probleem.

Succes allemaal!
Groetjes Moon

Hello happy mummy's!

Ook wij verwachten onze tweede in februari 2009. Althans, volgens mijn berekening. Aangezien ik enorm onregelmatig ongesteld was, kan het best zijn dat ik bij mijn termijnecho over twee en een halve week (duurt nog zo lang!) een hele andere datum uitkomt, maar erg veel zal het waarschijnlijk niet verschillen.

Wat ik vooral voel is dat ik enorm moe ben en het  's middags heerlijk vind om ook in bed te duiken als mijn zoontje van  19 maanden  (Chris) gaat slapen. Ook voel ik af en toe wat gerommel in mijn onderbuik en voelt het wat gespannen aan, maar voor de rest is er nog niet veel van te merken. Wel worden mijn borsten al wat gevoeliger.
Ik vroeg laatst nog aan mijn vriend of ik ook zo moe was toen ik zwanger was van Chris. Volgens hem was dat zeker zo. Ik kan me dat helemaal niet meer herinneren. Dat zal de natuur wel zo goed geregeld hebben, dat je alle slechte dingen vergeet ;-)

Hebben jullie je termijnecho al gehad? In welke week krijgen jullie die? Ik in de negende...

Hai,
Ik ben ongeveer op 19 februari uitgerekend, mijn dochtertje is nu 13 maanden en als de baby geboren wordt is ze 21 maanden. Ik ga maandag bellen voor een afspraak bij de VK en voor een termijnecho.

Hoe gaan de andere moeders het doen met het kamertje en kinderwagen met twee kinderen redelijk dicht op elkaar?

Groetjes,

Terug
Bovenaan