Wie verwacht er half februari een tweede kindje?

Hoi,

Ik ben zwanger van de tweede en uitgerekend op 22 februari. Ons eerste kindje is 21 februari 2007 geboren dus dan precies 2 jaar (met een beetje pech op dezelfde dag jarig).
Ik ben van plan om Maud al in een peuterbed of meegroeibed te laten slapen op een nieuwe kamer (onze kamer; wij gaan naar zolder) en de baby krijgt haar huidige kamertje.
Voor het wandelen weet ik het nog niet maar voor naar het werk wil ik een maxicosidrager voor op de fiets en een groot fietszitje voor Maud achterop.
Totdat de baby weer kan zitten en dan 2 fietszitjes.

Hoi meiden,
Ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben 23 februari uitgerekend van onze 2e. Mijn dochter is dan 2.5. Ik ben 30 en woon ben inmiddels alweer bijna 10 jaar samen met mijn vriend, we zijn niet getrouwd! Ik woon in NO-brabant.
Ik krijg in de 8e week al een echo bij de gyn (omdat mijn VK geen inwendige echo's maakt)  omdat ik de vorige maand in de 6e week een miskraam heb gehad. Vorige weekend had ik ook weer wat last van bruin/donkerrode afscheiding, dus ik schrok me rot, aangezien vorige maand de miskraam zo begon. Gelukkig is het binnen een dag opgehouden en is het waarschijnlijk een gesprongen adertje geweest ofzo. Ik voel me nog steeds goed zwanger gelukkig.
Met de 11 weken krijg ik nogmaals en echo bij de VK en dan kan ik daar onder controle blijven als alles goed gaat.
Allemaal veel plezier de komende maanden en laten we elkaar op de hoogte houden..
Hierbij mijn bannertje...

Groetjes Amber

Terug
Bovenaan