Wie volgt??

Hallo meiden!

Gisteravond een licht streepje op een test die je 6 dagen van te voren kunt doen en vanmorgen op een 'gewone' test hetzelfde lichte streepje. Best spannend dus en hopelijk zet het gewoon door!

Ik ben nu zwanger van ons 2e kindje. We hebben al een zoontje van bijna 10 maanden. Ze schelen dan straks anderhalf jaar, druk maar ik hoop ook hartstikke leuk!

Ben benieuwd welke leuke mama's (in spe) zich hier nog meer melden :)

Gefeliciteerd!!

Ik breek even in vanaf de augustus / september club (lees hier en daar een beetje mee bij de andere clubs).
Ontzettend leuk dat je de kids zo kort op elkaar krijgt! Er zijn er meer op de forums :)
Ikzelf heb een zoontje van bijna 9 maanden en ben begin september uitgerekend, dus er zit straks 14 maanden tussen. Heerlijk lijkt het me om zo weinig leeftijdsverschil tussen de kinderen te hebben.

Hoop dat er snel meer decembermama's bij komen, dan heb je wat meer te kletsen :)

Geniet van je zwangerschap!

Hee sproetje86 en andere meiden die nog komen,

Gefeliciteerd :) !Hier vandaag ook een positieve test, joepie!! Ik heb een dochtertje dat 11 mnd oud is, zitten dus zo ongeveer in dezelfde situatie, leuk! Ben wel erg bang dat het nog mis gaat, dus vind het toch nog een beetje dubbel.

Wij hebben er bewust voor gekozen om niet te lang te wachten voor een tweeede en ben erg blij dat het gelukt is :)

Doegg!

halllooo ook gefeliciteerd allemaal !!! ook ik had vandaag tww\ee positieve testen !! ben zoooooo blij we wouden het ook graag op deze site staat 29 november 2013 maar weet t niet precies .... heb een zoontje van bijna 10 maanden !! en nu komt dus hopelijk nummer 2 !!! hoelang duurt jullie cycles... mijn was januari 38 dagen en februari ook 38 dagen nu vandaag dus 40 dagen al en heb 2 tests gedaan en waren beide positief !!

Hey!! Jullie ook gefeliciteerd!

Leuk dat we alle 3 al een kindje hebben wat nog geen jaar oud is.

Wij hadden besloten om te stoppen met de pil en wel te zien wanneer we zwanger zouden raken. Bij m'n zoontje was het ook snel raak, maar dat was natuurlijk geen garantie dat het nu ook snel raak zou zijn.

Heb al een afspraak bij de verloskundige als ik 7 weken ben. Dan wordt er gelijk een echo gemaakt. Zo spannend!!

Ik was pas weer ongesteld toen mijn zoontje 8 maanden was, daarna nog 1 keer. Daar zaten 34 dagen tussen. Denk dat deze cyclus wel korter was, want had afgelopen donderdag (bij 28 dagen) al een lichte, maar zichtbare streep en zaterdag zei de test van cb dat ik 2-3 weken zwanger was. Ben benieuwd wat er straks uit de echo komt, hoe ver ik dan echt ben.

Liefs

In de bijsluiter staat dat je dan 4-5 weken zwanger bent.

Ik heb me ingeschreven voor MVM. Ze komt maandag langs.. Spannend. Zo wordt de zwangerschap steeds echter, hihi ;)

ook gefeliciteerd hilieenpeter! :) Ik heb me ook ingeschreven voor MVM, nog niets ervan gehoord. Heb er de eerste keer niet aan mee gedaan, bang dat de buren het in de gaten zouden krijgen. Maar nu maakt het me niet zoveel uit, ik wil me er daardoor toch niet door laten weerhouden. Ik ga denk ik vrijdag de verloskundige maar eens bellen.

Sproetje86, wat leuk dat je zo snel al een echo krijgt! Heb je toch wat meer zekerheid :). Denk dat ze bij ons pas met 9 weken de eerste doen.

Ik ben nu volgens mijn eigen berekeningen 4,5 week. Uitgerekende datum zal dan 7 dec zijn. Leuk om dit zo met jullie te delen, omdat het verder nog zo geheim is.

Fijne avond! Ik zal over een half uurtje wel weer in bed liggen, zooooo moe!

Terug
Bovenaan