Wie volgt??

Tot 34 weken in eigen broeken jeetje had ik dat geluk maar bij mijn zoon heb ik van 6 tot 10weken met open knoop geprutst en ook nu loop ik met knoop los en laatste dagen word ik gewoon niet lekker omdat een gesloten knoop zo onprettig is..

Yeh ik ben ook zwanger! Maar voelt nog heel onwerkelijk! Ook ik heb een zoontje van 10 maanden rondkruipen en vind het geweldig om voor hem snel een vriendje te krijgen! Na 1 maand al raak wat een wonder! Zo dankbaar! Hopen van harte dat het allemaal goed mag gaan en we rond 28 december opnieuw een klein wondertje in onze armen mogen sluiten! Nu stil zijn en vooral niet te veel stralen! hihi

Hoi allemaal ! Ook ik sluit me aan bij de club! Ik heb geen idee hoelang ik zwanger ben, ik denk zo rond de 5 weken.. Het klopt bij mij niet met mijn laatste menstruatie want die was al zeker 10 weken geleden, alleen vorige week was er nog niks op de echo te zien, dus de verloskundige zei dat de baby dan sowieso jonger is dan 4 weken. Heel apart allemaal ! Maar dit is ook mijn tweede kindje, ik heb er een meisje van bijna 9 maanden. Deze zwangerschap was bij ons niet helemaal gepland, kwam nogal als een verassing :)

Terug
Bovenaan