Wie volgt??

Raar dat je er nog niets van hebt gehoord! Ik heb me van t weekend ingeschreven, was vanmorgen al terug gebeld en nu vanavond weer.
Heb de vorige keer ook meegedaan, toen kwam de buurvrouw toen ik 9 weken was naar me toe (om half 8 smorgens) of ik zwanger was. Kijken of ik deze keer de kratten nog beter kan verstoppen. Ik ben nu ook thuis, dus kan ik ze ook eerder binnen halen ;)

Anderhalf jaar geleden had ik ook met 9 weken de echo. Maar het is nu veranderd. Intake is in het ziekenhuis, omdat ze op de praktijk geen echoaparaat hebben en die doen ze nu tegelijk. De verloskundige is maar 1 keer per 2 weken in het ziekenhuis en met 9 weken zitten we in Parijs. Dan zou het met 11 weken zijn. Zo lang kan ik echt niet wachten!! Haha.

Ik vind het ook leuk om te delen (is niet te zien he! Weer zo'n lang verhaal). Wil het liefste met iedereen delen, maar ja het is nog zo onzekere periode!!

Hebben jullie het al in de familie ofzo verteld?

Slaap lekker!! Ben ook zo moe!! Verder nog last van kwaaltjes?

Gefeliciteerd allemaal. Ik behoor sinds dinsdag ook tot de december club. Ik heb een zoontje van 2,2 jaar en wij hebben bewust wat "langer" gewacht, want ik was er nog niet eerder aan toe en vind het erg prettig dat onze zoon al wat zelfstandiger is.
Vind het wel weer spannend allemaal en ben ook een beetje ongeduldig. Ondanks dat ik pas 4,4 weken ben, zou ik het nu al wel van de daken willen schreeuwen (doe ik niet...)
Ik wil ook meedoen aan MvM, maar doe dat over 2 weken.

Hallo dames,

Ik mag me ook hier aanmelden na 4dagen overtijd vandaag een test gewaagd en was na een minuut al dik positief.
Hoe ver ik precies ben weet ik niet omdat ik een cyclus heb van tussen de 25 en 32dagen dus is nog ff spannend.

Ik heb een zoontje van 2jaar we hadden gehoopt om eind mei een broertje of zusje voor mijn zoontje te krijgen maar dit liep jammer genoeg in november uit op een miskraam dus deze zwangerschap is extra spannend.

goedemorgen dames!!!

als eerste van harte met jullie zwangerschap :)

als alles goed gaat mogen wij rond 2 dec ons 2de kindje verwachten :) onze zoon is dan inmiddels alweer 7. ik ben helaas de hele dag door misselijk al komt het nog niet tot overgeven gelukkig.

hoi

ja dat is een bewuste keuze geweest. mijn vriend is na de geboorte van onze zoon 2maal geopereerd aan een hernia en helaas is zijn rug alleen maar slechter geworden hierdoor. nu heeft hij een dubbele hernia 3 versleten wervels en allemaal wondweefsel. van de 3 maand ligt hij wel een 1,5 maand plat omdat hij dan niks meer kan. is dan ook volledig afgekeurd. dus ons lleven is behoorlijk veranderd. hij wou om zijn gezondheid liever geen 2de meer maar omdat mijn wens heel groot was hebbeb we toch besloten de stap te nemen. onze zoon kan zich nu veel meer zelf reddeb waardoor ik mijn handen een beetje vrij heb. ik doe alles werken na werk hele huishouden onze zoon na school brengen en halen de tuin. op de goede dagen probeert hij me te helpen waar die kan maar gaat niet zoals voorheen. daarom dus nu pas voor een 2de :)

Ik ben me er heel erg van bewust dat het straks heel zwaar gaat worden maar weet 200% zeker dat het ons gaat lukken en we voor het nieuwe jaar met ons 4tjes zijn :) hoe het allemaal gaat lopen zullen we zien. ik ben in ieder geval ontzettend blij dat er weer een klein wondertje in mijn buik groeit en daar zal ik ondanks alles wat ik doe zeker van genieten. denk nie dat ik het nig heel lang voor iedereen verborgen kan houden want waar ik met onze zoon tot week 34 in mijn eigen broeken heb gelopen gaan ze nu wel al aardig strak zitten :)

Terug
Bovenaan